کد خبر : 1720574 | 02 آذر 1399 ساعت 08:35 | 25.4K بازدید | 3 دیدگاه

روح‌های سرگردان ورزشگاه آزادی(عکس)

بارش شدید باران در جریان دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان باعث شد تا فریم‌های ویژه‌ای از حواشی این بازی مسابقه توسط عکاسان شکار شود.

به گزارش "ورزش سه" هر چند دوئل پیکان و شهر خودرو در تهران نیمه‌تمام ماند و بارش باران باعث شد تا بازی به بعد موکول شود، اما در سوی دیگر تهران و در ورزشگاه آزادی، بارش باران مانع از برگزاری دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان نشد و این مسابقه در زمان مقرر خود برگزار و با پیروزی یک گله شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید. البته بارش باران در زمانی از مسابقه، شدت گرفته بود اما تصمیم اکبریان داور مسابقه بر این اساس بود تا بازی ادامه پیدا کند و خبری از تعطیلی بازی به مانند دیدار پیکان و شهر خودرو نبود.

 

یکی از اتفاقات جالب در جریان باران شدید در ورزشگاه آزادی، اختفا عکاسان ورزشی در زیر لباس‌های بارانی بود که آن‌ها را به شکل روح در آورده بود؛ عکاسانی که به رغم شرایط بد آب و هوایی، پای کارشان مانده بودند و به ثبت تصاویر دوئل شاگردان گل‌محمدی و پورموسوی پرداختند تا خودِ آن‌ها نیز توسط سایر همکاران‌شان، سوژه عکاسی شده باشند و با البسه ویژه خود، قاب‌های متفاوتی را از جدال امشب در ورزشگاه آزادی رقم بزنند.

 

1545900

دیدگاه‌ها