کد خبر : 1720586 | 02 آذر 1399 ساعت 09:20 | 22K بازدید | 2 دیدگاه

پیرلو: رونالدو در یووه برای همه الگوست

آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس با تمجید از کریستیانو رونالدو که در دیدار مقابل کالیاری هر دو گل تیمش را به ثمر رساند گفت رونالدو در یووه برای همه الگو است.

پیرلو: رونالدو در یووه برای همه الگوست

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار دیشب یوونتوس مقابل کالیاری کریستیانو رونالدو ابرستاره این تیم هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تا مهمترین نقش را در پیروزی 2-0 بیانکونری بازی کند. آندره‌آ پیرلو سرمربی یووه در پایان بازی به ستایش از رونالدو پرداخت و از او به عنوان یک قهرمان بالفطره یاد کرد.

 

1545918

 

رونالدو در نیمه اول مسابقه به فاصله چهار دقیقه دو بار دروازه کالیاری را باز کرد تا در این فصل در شش بازی برای یوونتوس هشت گل به ثمر رسانده باشد. رونالدو به این ترتیب به اولین بازیکن یوونتوس تبدیل شد که در اولین 5 بازی خود در یک فصل سری آ در هر مسابقه گلزنی کرده است.

 

آندره‌آ پیرلو در پایان بازی گفت: " رونالدو یک بازیکن حرفه‌ای بزرگ است و ما این را می دانستیم. کریستیانو یک قهرمان واقعی است و الگوی همه کسانی است که در اطرافش هستند. چه در بازی ها و چه در تمرینها کریستیانو برای همه در یوونتوس یک الگوی عالی است. تنها توصیه ای که می توانم به او بکنم این است که به حرکت در همین مسیر ادامه بدهد".

 

1545917

 

پیرلو در ادامه صحبتهایش گفت: " این تیم کیفیت بالایی دارد ولی این به تنهایی کافی نیست. ما اگر می خواهیم در بازی هایمان حاکم مطلق باشیم باید بتوانیم توپ را از این جناح به سرعت به جناح مقابل انتقال بدهیم. بازیکنان ما از این سبک فوتبال لذت می برند. ما وقتی صاحب توپ هستیم باید حریف را مجبور به عقب نشینی بکنیم. ما از اولین بازی سعی کردیم این پرس سنگین را پیاده کنیم ولی تا اینجا وقت چندانی برای کار کردن روی آن نداشته ایم. هدف اصلی این است که توپ را هر چه سریعتر مال خود بکنیم تا به فشار آوردن بر حریف ادامه بدهیم".

 

 

دیدگاه‌ها