کد خبر : 1720587 | 02 آذر 1399 ساعت 09:40 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: شانس آوردیم؛ شاید قوانین عوض شده است

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد بعد از پیروزی 1-0 مقابل وست برامویچ اعتراف کرد تیمش خوش‌شانس بوده که پنالتی تیم حریف توسط داور لغو شده است.

سولسشر: شانس آوردیم؛ شاید قوانین عوض شده است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب در خانه خود اولدترافورد به مصاف وست برامویچ رفت و در یک بازی پرمساله موفق شد حریف را با تک‌گل برونو فرناندس از روی نقطه پنالتی شکست دهد. در این بازی یک پنالتی وست برامویچ توسط داور لغو شد و اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد در پایان بازی اعتراف کرد که تیمش در ماجرای این پنالتی خوش شانس بوده است.

 

بعد از آنکه نیمه اول بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید در اوایل نیمه دوم دیوید کوت یک پنالتی به سود وست برامویچ اعلام کرد چرا که معتقد بود برونو فرناندس در محوطه جریمه روی کانر گالاگر مرتکب خطا شده است. اما وقتی پای VAR به میان آمد و دیوید کوت صحنه را در کنار زمین از مانیتور تماشا کرد به این نتیجه رسید که فرناندس پیش از برخورد به گالاگر با توپ تماس داشته. به این ترتیب پنالتی اعلام شده لغو شد.

 

1545922

 

یونایتد ده دقیقه بعد صاحب یک پنالتی شد که برونو فرناندس آن را در دومین تلاش خود تبدیل به گل کرد چرا که ضربه اول او را دروازه بان حریف دفع کرد ولی مشخص شد که او از خط دروازه جلوتر آمده بود.

 

سولسشر در پایان بازی گفت اعتراف می کند تیمش شانس آورده که پنالتی حریف لغو شده است. او در این باره گفت: " من امروز در بازی ویلا و برایتون شاهد یک پنالتی بودم که آنجا هم اول با توپ تماس برقرار می شد و بعد با بازیکن حریف. من نظرم این بود که این احتمالاً پنالتی است. ما احتمالاً شانس آوردیم. ولی جالب اینجا است که هم آن پنالتی و هم پنالتی علیه ما گرفته نشد. شاید قوانین تغییر کرده یا من از اول اشتباه تفسیرشان می کردم".

 

1545921

 

سولسشر در ادامه صحبتهایش گفت: " ما در این بازی بدون شک نسبت به بازی‌های قبلی پیشرفت نداشتیم. از نظر عملکرد تیم ما در بازی با اورتون خیلی خوب کار کردیم و من واقعاً از آن بازی راضی بودم. ولی در این بازی بدتر از آن بودیم که می توانیم باشیم هر چند توانستیم اولین برد خانگی این فصل را بدست بیاوریم. گاهی سه امتیاز مهمتر از عملکرد تیم است. ما می دانیم که باید امتیاز جمع کنیم و در جدول بالاتر برویم و البته باید بهتر بازی کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها