کد خبر : 1720616 | 02 آذر 1399 ساعت 11:42 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

هالند؛ پسر طلایی در فکر فتح همه رکوردهای گلزنی

ارلینگ هالند در پیروزی 5-2 دورتموند مقابل هرتا چهار گل زد تا به یک قدمی رابرت لواندوفسکی در صدر جدول گلزنان بوندس‌لیگا برسد.

هالند؛ پسر طلایی در فکر فتح همه رکوردهای گلزنی

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند پدیده نروژی بوروسیا دورتموند دیشب در جریان پیروزی درخشان این تیم بر هرتا برلین شبی استثنایی را پشت سر گذاشت و چهار بار دروازه تیم برلینی را باز کرد. درخشش او در روزی که جایزه پسر طلایی 2020 را به خود اختصاص داده بود نشان داد که دنیای فوتبال شاهد تولد یک مهاجم بزرگ است.

 

1545415

هالند پیش از بازی مقابل هرتا به عنوان پسر طلایی 2020 انتخاب شده بود

 

درحالیکه دورتموند بازی را بد شروع کرده و نیمه اول را با حساب 1-0 به هرتا باخته بود در شروع نیمه دوم موتور ارلینگ هالند روشن شد تا او در همان پنج دقیقه اول دو گل به ثمر رسانده و دورتموند را 2-1 پیش بیندازد. هالند در دقیقه 62 موفق به هت تریک شد و چند دقیقه بعد گوریرو چهارمین گل دورتموند را به ثمر رساند. هالند در دقیقه 79 چهارمین گل خود در این بازی را هم زد.

 

وقتی هالند در دقیقه 85 از سوی لوسین فاوره تعویض شد او از این تصمیم سرمربی اش چندان راضی نبود و حتی در پایان بازی گفت اگر در بازی می ماند می توانست گلهای بیشتری بزند و این را به سرمربی اش هم گفته بود.

 

1545936

هالند: به فاوره گفتم اگر تعویضم نمی کردی بیشتر گل می زدم

 

هالند با این چهار گل تعداد گلهای خود در فصل جاری بوندس لیگا را به عدد 10 رساند. او حالا تا رسیدن به صدر جدول گلزنان بوندس لیگا که در اختیار رابرت لواندوفسکی قرار دارد تنها 1 گل فاصله دارد و به نظر می‌رسد ستاره نروژی عزمش را برای بدست آوردن عنوان آقای گلی لیگ آلمان جزم کرده است.

 

1545956

 

هالند فصل گذشته در میانه فصل به دورتموند پیوست و در پانزده بازی برای این تیم در بوندس لیگا 13 گل به ثمر رساند. او در همان فصل و پیش از پیوستن به دورتموند در سالزبورگ اتریش درخششی خیره کننده داشت و برای این تیم 20 گل به ثمر رسانده بود. به این ترتیب با ستاره نروژی فصل گذشته را رویهم‌رفته با به ثمر رساندن 33 گل به پایان برد.

 

هالند علاوه بر ده گلی که در این فصل برای دورتموند در بوندس لیگا به ثمر رسانده در لیگ قهرمانان هم برای تیم آلمانی 4 بار گلزنی کرده و تعداد کل گلهای او تا این لحظه 14 گل بوده است. 14 گل در 13 بازی آمار درخشانی برای مهاجم جوان دورتموند است.

 

رابرت لواندوفسکی رقیب این روزهای ارلینگ هالند در بوندس لیگا درباره او گفته بود: " هالند قابلیتهای استثنایی دارد و هنوز زمان زیادی برای درخشش دارد. اگر او همینطور به تلاش ادامه بدهد به بالاترین افتخارات خواهد رسید".

 

مربی سابق هالند در سالزبورگ اتریش، جسی مارش هم در ستایش از این پدیده نروژی گفت: " ارلینگ استعدادی مثال زدنی دارد. یک جوان بی نظیر با ذهنیتی فوق العاده. تیم شما فوتبال را به هر سبکی بازی کند هالند همیشه گل می‌زند و زیاد هم گل می‌زند. او به شکل عجیبی قدرتمند است و تکنیک و سرعت هم دارد".

 

1545955

 

 

 

 

دیدگاه‌ها