کد خبر : 1720632 | 02 آذر 1399 ساعت 12:56 | 50K بازدید | 1 دیدگاه

تلاش کاناوارو برای حضور در برابر پرسپولیس (عکس)

تیم گوانگژو اورگرانده با هدایت فابیو کاناوارو، پس از ناکامی در لیگ چین، به دنبال حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیاست.

تلاش کاناوارو برای حضور در برابر پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از شیوع ویروس کرونا در چین، تیم گوانگژو اورگرانده نتوانست در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دیداری را برگزار کند و آنها امروز نخستین دیدار خود در این تورنمنت را برگزار خواهند کرد.
با از سرگیری رقابت های سوپرلیگ چین، تیم ها در دو گروه 8 تیمی به مصاف هم رفتند که گوانگژو با کاناوارو با 34 امتیاز از 14 بازی در صدر و بالاتر از جیانگسو سونینگ 26 امتیازی قرار گرفت و به عنوان تیم نخست گروه A تا دیدار فینال پیش رفت.


گوانگژو در فینال به مصاف هم گروهی خود یعنی جیانگسو سونینگ رفت. تیمی که گروه سونینگ مالک باشگاه اینترمیلان آن را اداره می کند و بازیکنان معروفی از جمله ادر و میراندا مهاجم و مدافع سابق اینتر، ایوان سانتینی، الکس تکسیرا و... را در ترکیب خود داشت.


دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در دیدار برگشت که 10 روز پیش برگزار شد، این جیانگسو سونینگ بود که به لطف درخشش ستاره های خود یعنی ادر و الکس تکسیرا توانست شاگردان کاناوارو را با نتیجه 2 بر یک مغلوب کند و به نخستین قهرمانی تاریخ باشگاه خود در سوپر لیگ چین دست پیدا کند.

 

1545974


شاگردان کاناوارو که بخت اصلی قهرمانی در سوپر لیگ چین بودند، در عین ناباوری دیدار فینال را به سونینگ باختند و اکنون با شکستی تلخ و از دست رفتن نهمین قهرمانی خود در سوپر لیگ چین، راهی قطر شده اند تا ناکامی های چین را در لیگ قهرمانان جبران کنند.


گوانگژو در نخستین دیدار خود باید به مصاف تیم سوون سامسونگ کره جنوبی برود. تیمی که هر دو دیدار ابتدایی خود را واگذار کرده است و در لیگ کره جنوبی نیز وضعیت فاجعه باری داشت و پس از حضور در رده های پایانی جدول، برای بقا با 5 تیم دیگر مسابقه داد که البته موفق به بقا در کی لیگ کره جنوبی شد.


در گروه G رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم ویسل کوبه ژاپن که اینیستا ستاره سابق بارسلونا را در ترکیب خود دارد، با 6 امتیاز از 2 بازی در صدر قرار دارد و به نظر می رسید همین تیم ژاپنی حریف جدی گوانگژو و کاناوارو برای حضور در صدر جدول این گروه باشد.

 

1545975

دیدگاه‌ها