کد خبر : 1720634 | 02 آذر 1399 ساعت 13:15 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

برزگری: تیم خوبی داریم،آبادانی‌ها صبور باشند

دریبل‌ها و بازی منحصر به فرد عبدالرضا برزگری آن‌چنان همه را وجد می‌آورد که همه یک صدا در ورزشگاه آبادان فریاد می‌زدند "حسون برقصون"!.

برزگری: تیم خوبی داریم،آبادانی‌ها صبور باشند

به گزارش "ورزش سه"، این ستاره بزرگ تاریخ نفت آبادان درباره وضعیت امروزش می گوید : تجربه خوبی دارم، در برخی تیم ها موفق و در برخی تیم ها ناموفق بودم اما در توانم هست که روزی در شهرم بار دیگر مربیگری کنم. چند آکادمی فوتبال دارم. زمانی که سرمربی نفت آبادان شدم، هفت هشت بازیکن آبادانی را بازی دادم و به مسوولان باشگاه نیز گفتم باید پنج سال تحمل کنید تا استخوان بندی تیم را تمام بازیکنان آبادان تشکیل دهند. به هر حال باید استخوان بندی تیم ها از همان شهر باشد و برای تقویت تیم از بازیکنان غیربومی بهره برد که البته حالا با دیدن این جوانان آبادانی خوشحالم.وقتی می بینم پیراهن شماره 17 صنعت نفت بر تن یکی از جوانان مستعد و با آتیه فوتبال آبادان(احمد شریعت زاده)است،خوشحالی خودم را نمی توانم کتمان کنم.

 

بازیکن اسبق تیم ملی ایران درباره وضعیت فعلی تیم نفت هم چنین گفت: صنعت‌نفت یکی از بزرگترین و مهم‌ترین تیم‌های خوزستان است که پایگاه و ریشه عمیقی در این خطه دارد. تماشاگران آبادانی در این شرایط نیز باید صبور باشند و کادر فنی را تا پایان فصل حمایت کنند و هیچ دخالتی نباید در کار مدیریت و مربیان داشته باشند.

 

1545981

 

برزگری در پایان گفت : مردم آبادان در طول 3 دهه اخیر به دلیل شرایط جنگی و اوضاع نابسامان آن ایام هنوز نتوانسته‌اند دردهای خود را فراموش کنند و این در روح مردم دیار اروند جاری است.

دیدگاه‌ها