کد خبر : 1720638 | 02 آذر 1399 ساعت 13:20 | 37.9K بازدید | 1 دیدگاه

غرش مورینیو در مقابل ستاره دانمارکی (عکس)

واکنش ژوزه مورینیو بعد از پیروزی مقابل منچسترسیتی به بازیکن تیمش پی‌یر امیل هویبرگ خبرساز شده است.

غرش مورینیو در مقابل ستاره دانمارکی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام دیشب با هدایت ژوزه مورینیو دست به کاری بزرگ زد و در خانه خود منچسترسیتی و پپ گواردیولا را با گلهای سون هیونگ مین و لوسلسو با نتیجه 2-0 شکست داد.

 

ژوزه مورینیو در طول بازی در کنار زمین پر جوش و خروش ظاهر شد و به نظر می‌رسید آقای خاص به تنظیمات کارخانه برگشته و بار دیگر مثل روزهای اوجش در کنار زمین نقش مهمی در هدایت تیم خود بازی می‌کند. اما هیچیک از تصاویر ثبت شده از مورینیو در این بازی به اندازه تصویری که در پایان بازی از واکنش او در مقابل بازیکن تیمش پی‌یر امیل هویبرگ ثبت شده میزان شور و شوق او برای پیروزی را به تصویر نکشیده است.

 

1545982

 

این تصویر نه تنها از ارتباط نزدیکی که مورینیو موفق شده بین خودش و بازیکنانش ایجاد کند خبر می‌دهد بلکه بیانگر شور و شوق و جدیت او برای کسب موفقیت با تاتنهام است.

 

وقتی سوت پایان بازی به صدا درآمد مورینیو وارد زمین چمن شده و به سراغ تک تک بازیکنانش رفت تا این پیروزی را با آنها جشن بگیرد. مورینیو وقتی به هویبرگ رسید مثل شیر شروع به غرش کرد. مربی و شاگردش سپس در حرکتی شبیه به بسکتبالیستها سینه‌های خود را به هم زدند.

 

1545984

 

در این صحنه مشخص بود که مورینیو از عملکرد ستاره دانمارکی تیمش هویبرگ بسیار راضی است. این ستاره دانمارکی در بازی دیروز خصوصیاتی را به نمایش گذاشت که مورد علاقه مورینیو هستند. خصوصیاتی مثل اشتیاق برای پیروزی، رهبری تیم در میدان، کیفیت بالای بازی و انرژی برای اجرای دستورات مربی.

 

 

 

دیدگاه‌ها