کد خبر : 1720640 | 02 آذر 1399 ساعت 13:40 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

پل اسکولز

اگر برونو نبود، یونایتد یک فرصت هم خلق نمی‌کرد

پل اسکولز اسطوره منچستریونایتد می‌گوید این تیم کاملاً به برونو فرناندس وابسته است و نمی‌شود تصور کرد بدون فرناندس این روزها چه وضعیتی پیدا می‌کرد.

اگر برونو نبود، یونایتد یک فرصت هم خلق نمی‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب در خانه خود به مصاف وست برامویچ رفت و با تک گل ستاره پرتغالی اش برونو فرناندس از روی نقطه پنالتی با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید. البته وست برامویچ در این بازی یک بار هم دروازه یونایتد را باز کرد ولی این گل توسط VAR مردود اعلام شد تا سولسشر و شاگردانش سه امتیاز بازی را به خود اختصاص دهند.

 

1545995

 

پل اسکولز اسطوره منچستریونایتد در پایان بازی با اشاره به درخشش فرناندس برای یونایتد در فصل جاری گفت نمی‌شود تصور کرد که اگر یونایتد او را در اختیار نداشت الان چه وضع بغرنجی پیدا کرده بود.

 

فرناندس در ماه ژانویه با قراردادی 65 میلیون دلاری از اسپورتینگ لیسبون به یونایتد پیوست. او تا کنون 34 بازی برای شیاطین سرخ انجام داده و نوزده گل به ثمر رسانده است.

 

1545970

 

اسکولز در پایان بازی در گفتگو با شبکه بی تی اسپورت گفت: " برد زشتی بود. ولی امیدوارم این پیروزی به بچه‌ها حداقل اعتماد به نفس بدهد. آدم دلش برای وست برامویچ می سوزد. من به این فکر می‌کنم که اگر برونو فرناندس نبود ما الان چه وضعی داشتیم و کجای جدول بودیم".

 

ستاره سابق منچستریونایتد در ادامه گفت: " برونو فرناندس بهترین بازیکن ما است. قبل از اینکه او به تیم ملحق شود حتی نمی توانستیم یک موقعیت خلق کنیم".

 

 

 

دیدگاه‌ها