کد خبر : 1720649 | 02 آذر 1399 ساعت 14:16 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

کمیته المپیک از حل مشکل تیراندازی ناامید شد؟

با خروج کمیته از مسئله پیش آمده در تیراندازی، باید منتظر تصمیمات فدراسیون برای بازگرداندن ملی‌پوشان، سرمربی و همچنین از سرگیری اردوهای تیم ملی بود.

کمیته المپیک از حل مشکل تیراندازی ناامید شد؟

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم، در پایان مرداد ماه و پس از اتمام قرارداد الهام هاشمی سرمربی تیم تفنگ با فدراسیون تیراندازی این سرمربی به دلیل برخی مشکلات موجود حاضر به تمدید قرارداد با فدراسیون نشد و همین امر نیز باعث شد تا اردوهای این تیم تعطیل و ملی‌پوشان رشته تفنگ خانه‌نشین شوند. این در حالی است که رشته تفنگ چهار سهمیه برای حضور در المپیک توکیو کسب کرده است.

 

 بعد از این اتفاقات کمیته ملی المپیک برای حل مشکلات ایجاد شده در رشته تفنگ جلساتی را با مسئولین فدراسیون و الهام هاشمی برگزار کرد که در دو جلسه شخص صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک مستقیماً پیگیر حل مشکلات شد و دو جلسه نیز با حضور نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو، فرهادی‌زاد معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان و طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک، علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی برگزار شد. صالحی‌امیری برای رفع این مشکل حتی در جمع خبرنگاران گفت که کمیته ملی المپیک برای تهیه فشنگ از هیچ کمکی به فدراسیون تیراندازی دریغ نخواهد کرد.

 

بعد از آن قرار بود جلسه دیگری در کمیته ملی المپیک برگزار شود اما این جلسه دو بار به تعویق افتاد و در نهایت تاریخی برای برگزاری مجدد آن اعلام نشد در همان زمان نیز به نظر می‌رسید که کمیته ملی المپیک از رفع مشکلات موجود در رشته تفنگ ناامید شده و بیش از این نمی‌‌خواهد در این مسئله ورود کند چرا که تاکید مسئولین کمیته ملی المپیک همواره بر حضور مشورتی و ارشادی در کنار فدراسیون‌ها بوده و همواره تاکید دارد که در امور فنی ورود نخواهد کرد.

 

 آنچه کمیته ملی المپیک در ‌‌نهایت خواستار آن بود، این است که هر دو طرف در این زمان که تیراندازی نیازمند انسجام و همدلی است در کنار هم قرار گیرند و فدراسیون نیز اصلاحات لازم را برای هرچه بهتر شدن شرایط اردوها و تمرینات انجام دهد و از طرفی سرمربی تیم ملی نیز با توجه به شرایط موجود خواسته‌های خود را منطبق با شرایط فعلی مطرح کند اما در نهایت تصمیم نهایی با علی دادگر و الهام هاشمی خواهد بود.

 

با خروج کمیته ملی المپیک از مسئله پیش آمده در تیراندازی، باید منتظر تصمیمات فدراسیون برای بازگرداندن ملی‌پوشان و سرمربی و همچنین از سرگیری اردوهای تیم ملی بود چراکه نتیجه تاخیر در آغاز اردو‌ها و ادامه این شرایط  چیزی جز ناکامی در المپیک‌ نخواهد بود.

 

دیدگاه‌ها