کد خبر : 1720652 | 02 آذر 1399 ساعت 14:19 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ پیروانی‌ها با نفت و پرسپولیس در آزادی (عکس)

یکی از اتفاقات جالب در دیدار روز گذشته پرسپولیس مقابل نفت آبادان، تقابل برادران پیروانی روی نیمکت دو تیم بود.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی اولین برد خود در لیگ برتر در فصل بیستم را کسب کرد که یکی از حواشی جالب توجه این بازی، حضور برادران پیروانی روی نیمکت دو تیم بود. در فوتبال ایران پیش از این غلامحسین پیروانی چهره مطرح خانواده پیروانی محسوب می‌شد که سابقه سال‌های مربیگری در فوتبال و خصوصا تیم‌های شیرازی را در کارنامه داشته و با طبع شعر جالب توجه‌اش به محبوبیتی بالا در نشست‌های خبری دست یافته بود. شاه‌غلام شیرازی‌ها البته مدتی است که از فوتبال حرفه‌ای فاصله گرفته است.

 

دیگر عضو مطرح خانواده پیروانی، افشین است. مدافع سابق تیم ملی و پرسپولیس که سابقه سرمربیگری و مدیریت در این باشگاه را در کارنامه دارد و دومین مقطع از سرپرستی این تیم را بعد از پایان کار مدیریت تیم ملی دنبال می‌کند.

 

1546013

 

افشین پیروانی که از محبوبیتی بالا بین هواداران این تیم خصوصا بعد از مدیریت در حواشی و اتفاقات چند وقت اخیر باشگاه، برخوردار است، روز گذشته برخورد جالبی با دیگر عضو فوتبالی خانواده پیروانی داشت. امیرحسین پیروانی که به عنوان مربی چند فصلی است که کار خود را آغاز کرده و تجربه حضور در تراکتور و تیم امید را در کارنامه دارد.

 

افشین و امیرحسین روز گذشته عکسی به یادگار از تقابل خود در استادیوم آزادی روی نیمکت نفت آبادان و پرسپولیس به ثبت رساندند و البته در پایان این افشین بود که برنده این بازی لقب گرفت.

دیدگاه‌ها