کد خبر : 1720657 | 02 آذر 1399 ساعت 14:51 | 52.6K بازدید | 2 دیدگاه

تعجب سجاد از پرش و آمادگی حسینی! (عکس)

این پرش و کنترل توپ در هوا نشان می‌دهد وینگر راست طلایی پوشان اصفهانی که البته مقابل آلومینیوم روز پرفروغی نداشت، از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است.

 

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا حسینی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داد ولی حضور ثابت در دو بازی ابتدایی لیگ بیستم، نشان از اعتماد محرم نویدکیا به توانایی های این بازیکن دارد.

حسینی که در مقابل گل‌گهر زننده اولین گل فصل سپاهان لقب گرفت، در مقابل آلومینیوم هم یکبار دیگر در پست وینگر راست بازی کرد ولی در روزی که طلایی پوشان با برتری یک گله از زمین خارج شدند، درخشش همیشگی اش را نداشت و اگر در ضربات آخر فقط کمی دقت بیشتری داشت، بی شک محرم نویدکیا اولین پیروزی خود در لیگ برتر را با بیش از یک گل جشن می گرفت.

 

حسینی البته به همراه مرتضی منصوری که همواره در سمت چپ منطقه دفاعی حاضر شد، روز بسیار سختی را برای مدافعان آلومینیوم رقم زد  و این کنترل در ارتفاع بالا که با تعجب سجاد شهباززاده مواجه شده هم به خوبی نشان‌دهنده آمادگی بالای بدنی حسینی است و به نظر می رسد او که در این فصل شماره 10 را از تن درآورده و به محبی داده و خودش با شماره 7 بازی می کند، فقط به کمی شارژ روحی نیاز دارد.

 

 

1546018

 

عکس از: نورویک آلاوردیان

دیدگاه‌ها