کد خبر : 1720740 | 02 آذر 1399 ساعت 19:51 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

شروع سه امتیازی مدعی با هالک و اسکار 

پیروزی شانگهای با پاس گل دروازه بانش(عکس)

تیم شانگهای در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا، توانست از سد چونبوک موتورز عبور کند.

 پیروزی شانگهای با پاس گل دروازه بانش(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم شانگهای اس آی پی جی چین توانست در دومین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از سد قهرمان لیگ کره جنوبی عبور کند تا با کسب 6 امتیاز، گام بلندی را برای صعود از این گروه بردارد.


شاگردان ویتور پریرا در تیم شانگهای بازی را خوب شروع کرده و در دقیقه 11 توسط ونجون لو به گل اول بازی رسیدند. وی چن سنگربان شانگهای با ضربه ای بلند توپ را به ونجون لو رساند تا او شانگهای را از حریف خود پیش بیندازد.

 

 

1546107

 


ویتور پریرا که سابقه مربیگری در تیم های پورتو، الاهلی، المپیاکوس، فنرباغچه و مونیخ 1860 را در کارنامه دارد، ترجیح داد در این مسابقه با ترکیبی نصف و نیمه به مصاف قهرمان کی لیگ برود.
او در این بازی، به هالک، اسکار و آرون موی 3 بازیکن شاخص و خارجیش استراحت داد اما در دقیقه 24 دروازه تیمش باز شد. گوستاوو مهاجم برزیلی و 26 ساله چونبوک موتورز خیلی زود حساب کار را به تساوی کشاند و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.


در نیمه نخست تیم چونبوک موتورز بود که سوار بر بازی بود و 62 درصد مالکیت توپ را نیز در اختیار داشت. آنها 6 شوت به سمت دروازه وی چن سنگربان شانگهای زدند که در یک مورد آن موفق بودند. 
در بین دو نیمه، پریرا دست به 2 تعویض زد و آرون موی هافبک استرالیایی سابق هادرسفیلد، بولتون و برایتون را به میدان فرستاد. تعویض دیگر او، ورود اسکار برزیلی بود. بازیکن 29 ساله ای که 203 بازی برای چلسی انجام داد و از این تیم لندنی به شانگهای پیوست.


در دقیقه 64، هالک نیز وارد زمین شد. مهاجم تنومند و سابق پورتو و زنیت که سابقه 48 بازی برای تیم ملی برزیل را نیز در کارنامه دارد، آخرین تیر ویتور پریرا برای پیروزی در برابر چونبوک موتورز بود که نتیجه هم داد.


در دقیقه 82 شانگهای صاحب یک ضربه پنالتی شد که هالک با تجربه توانست گل دوم تیمش را وارد دروازه قهرمان کره جنوبی کند تا شانگهای با کسب این 3 امتیاز حساس، در جدول رده بندی در کنار یوکوهاما مارینوس 6 امتیازی شده و گام بلندی را برای صعود از این گروه بردارد.


در این مسابقه، چونبوک موتورز 11 شوت به سمت دروازه حریف زد که وی چن با 3 بار نجات دروازه، از مهره های کلیدی تیمش در کسب این پیروزی بود. اسکار نیز با وجود اینکه در نیمه دوم به میدان آمد، 87 درصد پاس هایش سالم بود، یک پاس کلیدی داد، یک شوت به سمت دروازه حریف زد، در 4 نبرد تن به تن پیروز شد و با کسب نمره 7.4 بهترین بازیکن شانگهای لقب گرفت.


البته وی چن سنگربان شانگهای نیز در این دیدار درخشان ظاهر شد. گل اول شانگهای روی ضربه او به دست آمد تا یک پاس گل نیز به نام او به ثبت برسد. او با 3 بار سیو، نقش بزرگی در این پیروزی داشت و با کسب نمره 7.2 دیگر بازیکن خوب میدان بود.

دیدگاه‌ها