کد خبر : 1720741 | 02 آذر 1399 ساعت 19:54 | 16.9K بازدید | 1 دیدگاه

جادوی میختاریان در المپیکوی رم (عکس)

بازیکن ارمنستانی رم، تیمش را یک تنه تا رده سوم جدول رده بندی بالا کشید.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته هشتم رقابت های سری آ ایتالیا، آ اس رم در ورزشگاه المپیکوی این شهر، میزبان پارما بود و توانست به لطف درخشش هنریک میختاریان از سد حریف خود بگذرد و به رده سوم جدول رده بندی صعود کند.


در این مسابقه میختاریان دو بار و بورخا مایورال گل های رمی ها را به ثمر رساندند و اگر آن اشتباه عجیب مدیران تیم در بازی دادن به آمادو دیاوار نبود، اکنون شاگردان پائولو فونسکا در صدر جدول رده بندی بودند.

 

1546113

 

 


نکته قابل توجه این بازی، درخشش خیره کننده میختاریان و گل دوم فوق العاده ای بود که این بازیکن به ثمر رساند. در دقیقه 32 مسابقه، لئوناردو اسپیناتزولا از سمت چپ حرکتی را انجام داد و پاس این بازیکن، به مایورال را مدافعین پارما دور کردند و در پشت محوطه جریمه به میختاریان رسید و در حالیکه توپ روی هوا بود، بازیکن ارمنی رم با یک ضربه روی پا و سر ضرب، به شکلی استثنایی دروازه لوئیجی سپه را فرو ریخت و حساب کار را 2 بر صفر کرد.


گل میختاریان به حدی زیبا و تماشایی بود که می توان از اکنون آن را کاندیدای گل فصل سری آ ایتالیا دانست. گلی که پیروزی رم و کسب رتبه سوم جدول رده بندی را در همان نیمه اول مسجل کرد.


میختاریان که گل نخست بازی را نیز به ثمر رسانده بود، اکنون در سری آ 5 گله است و او در دیدارهای قبلی تیمش نیز 4 پاس گل داده تا نشان دهد در بالاترین سطح آمادگی خود در دوران ورزشی اش قرار دارد چرا که این بهترین شروع میختاریان در طول فصول اخیرش بوده است.

 

 

1546112

 


رم که پس از دو فصل دوری از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امید زیادی دارد تا امسال بتواند با حضور در میان 4 تیم نخست سری آ مجددا به رقابت های چمپیونز لیگ برگردد، تا به اینجای کار یکی از آماده ترین تیم های سری آ ایتالیا بوده است.


باید دید در روزگاری که اینتر، یوونتوس و ناپولی برخلاف سالهای قبل در اوج دوران آمادگی خود به سر نمی برند، تیم های نظیر ساسولو، میلان و رم که در رتبه های اول تا سوم سری آ قرار دارند، تا چه زمانی می توانند جایگاه خود را حفظ کنند؟

دیدگاه‌ها