کد خبر : 1720746 | 02 آذر 1399 ساعت 20:04 | 14.1K بازدید | 3 دیدگاه

ای کاش کمک داور اشتباه نمی کرد 

شیری: بازی مقابل سایپا سخت تر از تراکتور است

روند شکست ناپذیری نساجی در فصل جدید بازی ها هم ادامه پیدا کرده و این تیم در فصل جاری و در دو بازی ای که انجام داد در برابر تیم های آلومینیوم اراک و تراکتور به 4 امتیاز دست پیدا کرد.

 شیری: بازی مقابل سایپا سخت تر از تراکتور است 

به گزارش "ورزش سه"، به همین بهانه دقایقی کوتاه با حامد شیری حرف زدیم. کاپیتان تیم نساجی که در قلب خط دفاعی این تیم به میدان می رود. 

 

*حامد؛ نساجی در بازی با تراکتور خیلی خوب بازی کرد شاید این انتظار از تیم نساجی نمی رفت!

خوب بازی کردن در برابر تراکتور نشان می دهد که ما سخت تمرین کردیم و به خودمان ایمان داریم. تراکتور هم خوب بازی کرد و در مجموع بازی خوبی را تماشاگران دو تیم دیدند. هم ما به خوبی روی دروازه حریف موقعیت ایجاد  کردیم و هم حریف. ای کاش کمک داور مرتکب اشتباه نمی شد؛ حتی اگر قرار بود در جریان بازی گل بخوریم. خب باید پرونده این بازی را ببندیم و به بازی با سایپا فکر کنیم. به نظر من و با توجه به تجربیاتی که از سال ها حضور در فوتبال اندوخته ام معتقدم بازی با سایپا سخت تر از بازی با تراکتور است. این تیم در یکی دو فصل گذشته حتی خیلی از مدعیان را متوقف کرده و دیدید که در هفته نخست از پرسپولیس هم امتیاز گرفت. ما برای پیروزی در این دیدار باید خیلی تلاش کنیم. خیلی هوشمند بازی کنیم و قدر موقعیت ها را بدانیم. اتفاقی که در بازی با تراکتور رخ نداد و ما چند موقعیت خوب را از دست دادیم. 

 

*با توجه به نفراتی که از اردوی تیم جدا شده اند و همین طور حضور یک مربی جوان در راس کادر فنی نساجی بسیاری تصور می کردند تیم شما این فصل حتی کار سختی برای بقاء خواهد داشت اما در این دو هفته تیم خوبی نشان دادید. 

بله همین طور است. اما یک واقعیت مهم وجود دارد نتیجه در فوتبال با تلاش بازیکنان به دست می آید نه اسم و قرارداد بازیکنان. ما تا زمانی که تیم باشیم و پر تلاش بازی کنیم باز هم قادر خواهیم بود این بازی ها را تکرار و این نتایج خوب را به دست بیاوریم. تیم ما ستاره ندارد و ستاره ما تیم است. ما همه با هم دفاع می کنیم و با هم حمله می کنیم. در تمرین تلاش می کنیم و از همه مهمتر همدل هستیم. مربی تیم ما جوان  اما با دانش است. القای باور داشته ها و هم چنین تاکتیک ها در تیم ما به خوبی صورت می گیرد و همین ها برای موفقیت کافی است. به قول سرمربی ما تئوری نیروی انسانی علیه پول را دنبال می کنیم و در زمین سخت تلاش می کنیم. با هم عهده بستیم در زمین به خاطر خودمان، به خاطر خانواده، به خاطر کادر فنی، به خاطر باشگاه و به خاطر مردم خوب قائمشهر و هم مردم خوب مازندران با جان و دل بازی کنیم نه پاهایمان. 

 

 

 

1546116

 

 

*و صلابت خط دفاعی اتان هم چنان ادامه دارد...

این فقط به خاطر تلاش من و دیگر مدافعان نیست. از مهرداد بایرامی که در نوک خط حمله به میدان می رود تا نیما میرزازاد که در درون دروازه می ایستد همگی در خوب دفاع کردن نقش داریم. ما یک تیم هستیم. سعی می کنیم در زمین به هم کمک کنیم. چه در حمله و چه در دفاع. و این رمز موفقیت ما در دو هفته اخیر بوده است. 


*و اشتباه داوری؛ تا چه میزان فکر می کنید ورود VAR به کاهش اشتباهات داوری در فوتبال ایران کمک کند...

خیلی. اشتباه داوری در دو هفته اخیر فقط علیه نساجی نبوده. صنعت نفت هم معتقد بوده پنالتی پرسپولیس در برابر این تیم پنالتی نبوده. یا ذوب آهن هم در هفته نخست به داوری اعتراض داشت. آلومینیوم اراک هم معتقد بود گل تیم سپاهان آفساید بوده. ما هم گلی خوردیم که درست نبود. این ها بهانه های قانع کننده ای است که این تکنولوژی را وارد فوتبال ایران کنیم. این تکنولوژی یک دستیار خوب برای داوران است. از سویی من هم بر این عقیده ام باید داوران دستمزد بیشتری دریافت کنند تا داوری تبدیل به شغل حرفه ای آنها شود. از همه مهمتر احترام به داور و فراهم آوردن فضای مناسب برای قضاوت به کاهش اشتباهات داوری کمک می کند. ما همان طور که دوست نداریم اشتباه داوری به ضرر تیم ما رقم بخورد از اشتباه داوری به ضرر تیم حریف هم ناراحت می شویم. 

 

 

1546115

 

 

*و بازی با تیم سایپا که سال های سال در آن بازی کردی...

از سال های بازی در تیم سایپا خاطرات خوبی دارم. اکنون بازیکن نساجی هستم؛ به خصوص که فصل گذشته در هر دو بازی با سایپا شکست خوردیم. ما باید تلاش کنیم که شکست های فصل گذشته را در این بازی جبران کنیم.

دیدگاه‌ها