کد خبر : 1720776 | 02 آذر 1399 ساعت 23:11 | 75.4K بازدید | 9 دیدگاه

پس از باران نوبت جنجال بود که ببارد

فولاد - استقلال شماره دو در اکباتان ! (عکس)

دیدار پیکان تهران و شهرخودروی مشهد جنجال های زیادی را به همراه داشت؛ جایی که اعضای دو تیم بارها با هم درگیری لفظی پیدا کردند و کار به جایی کشید که نباید!

 فولاد - استقلال شماره دو در اکباتان ! (عکس) 

به گزارش "ورزش سه"، پیکان تهران امروز در مسابقه ای که 23 دقیقه اش روز گذشته برگزار شد و به خاطر بارش شدید باران و خیس شدن کامل ورزشگاه شهرقدس نیمه کاره ماند، مقابل شهرخودرو قرار گرفت و موفق شد با انجام یک بازی خوب و منطقی 3 امتیاز ارزشمند را به دست آورد. شاگردان مهدی تارتار علاوه بر اینکه یک گل وارد دروازه حریف کردند، یک ضربه پنالتی را نیز توسط امیر روستایی از دست دادند.

 

 

1546157

 


مساله ای که این بازی را جنجالی کرد، درگیری اعضای کادرفنی دو تیم در جریان مسابقه و همچنین اتفاقات عجیب پایان بازی بود. ماجرا از جایی شروع شد که در دقایق پایانی بازی و در حالی که پیکان یک بر صفر از حریف پیش بود، مهدی تارتار سرمربی پیکان قصد انجام یک تعویض را کرد. او می خواست یکی از بازیکنان بلند قامت تیمش را از زمین بیرون بکشد و در حالی که بازیکن جایگزین به کنار خط رفته و تابلوی تعویض نیز بالا بود، سرمربی پیکان تصمیم گرفت جلوی تعویض را بگیرد تا ضربه کرنر زده شود و در فاصله موجود تیمش تا رسیدن بازیکن جدید به محوطه جریمه 10 نفره نباشد.

 

1546156

 

 


وقتی کادرفنی پیکان جلوی تعویض را گرفت، مهدی رحمتی و سایر نیمکت نشینان شهرخودرو به شدت به این مساله اعتراض کردند و ادعا داشتند که سرمربی خودروسازان برای تلف کردن وقت بازی چنین تصمیمی را گرفته است. این در شرایطی بود که چند دقیقه قبل از این اتفاق رحمتی احمد الجبوری بازیکن تیمش را برای تعویض لب خط آورد و موقع به زمین رفتن او ناگهان پشیمان شد.

 

 

1546162

 


بعد از این اتفاق در یکی دو صحنه بازیکنان پیکان به دلیل آسیب دیدگی روی زمین افتادند که همین امر سبب شد تا اعتراضات کادرفنی شهرخودرو اوج بگیرد. مربیان این تیم اعتقاد داشتند پیکانی ها می خواهند وقت بازی را تلف کنند تا پیروزی را به دست بیاورند. در این حین رحمتی و دستیارانش طعنه های تندی را به تارتار و کادرفنی پیکان زدند و این تیم را بارها به انجام ضد فوتبال متهم کردند.

 

 

1546161

 


طعنه های مربیان شهرخودرو واکنش کادرفنی پیکان را در چند صحنه در پی داشت و حتی در اواخر بازی یک درگیری کوچک فیزیکی نیز کنار زمین میان اعضای دو تیم شکل گرفت. در نهایت سوت پایان بازی با برتری یک بر صفر شاگردان تارتار به پایان رسید اما این اتمام اتفاقات عجیب و غریب این مسابقه نبود.


بعد از سوت پایان، مهدی تارتار که از طعنه های رحمتی عصبانی شده بود، حاضر نشد با سرمربی شهرخودرو دست بدهد و قصد رفتن به رختکن کرد. او البته با بیان این موضوع به بازیکنانش که برد جلوی این تیم خوشحالی ندارد از آنها خواست سریعا به رختکن برود و همین امر بر عصبانیت رحمتی و دستیارانش افزود.

 

 

 

1546159


سرمربی جوان شهرخودرو وقتی تارتار مسیر رختکن را در پیش گرفت و حاضر نشد با او در پایان مسابقه دست بدهد، مسائلی را علیه این مربی خطاب به دستیارانش بیان کرد. در ادامه فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو نیز به داخل زمین آمد و او نیز با صدای بلند از ضد فوتبال بازی کردن پیکان در بازی عصر یکشنبه صحبت می کرد. اعتراضات کادر مدیریتی و فنی شهرخودرو واکنش اعضای تیم پیکان را در پی داشت و در همین دقایق نیز درگیری های لفظی گاه و بیگاهی میان آنها صورت گرفت. جالب اینکه حمیداوی وقتی با تذکر جدی ناظر بازی هم مواجه شد، با او درگیری پیدا کرد و اتفاقات ادامه یافت.

در نهایت این غائله با وساطت برخی نزدیکان دو تیم و مسئولان برگزاری مسابقه ختم به خیر شد و سرمربیان نیز در نشست خبری وقتی کمی آرامش خود را به دست آوردند، در این باره به اظهارنظر پرداختند. رحمتی در نشست بار دیگر تارتار را متهم به وقت کشی کرد و سرمربی پیکان با بیان اینکه هیچ علامتی برای وقت کشی ندارد، اعلام داشت که هیچ گاه در طول دوران مربیگری از شاگردانش نخواسته وقت بازی را با زمین انداختن هدر بدهند.

در این خصوص باشگاه پیکان نیز بیانیه تندی را صادر کرده و مطالبی را در آن خطاب به عوامل تیم شهرخودرو در خروجی سایت خود قرار داده است.

 

1546158

دیدگاه‌ها