کد خبر : 1720805 | 03 آذر 1399 ساعت 09:20 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد تند و بی‌سابقه کلوپ از شبکه‌های تلویزیونی

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل لستر به شکلی تند و بی‌سابقه انتقادهای شدیدی به پخش‌کنندگان انگلیسی مسابقات فوتبال وارد کرد.

انتقاد تند و بی‌سابقه کلوپ از شبکه‌های تلویزیونی

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل لستر انتقادهایی تند و بی سابقه علیه پخش کنندگان انگلیسی مسابقات فوتبال مطرح کرد و آنها را متهم کرد که در دوران اپیدمی کرونا از تغییر در برنامه‌های خود خودداری کرده و این نشان می‌دهد که کوچک‌ترین اهمیتی برای سلامت فوتبالیست‌ها قائل نیستند.

 

لیورپول که دیشب مقابل لستر بازی کرد روز چهارشنبه باید در لیگ قهرمانان به مصاف آتالانتا برود و شنبه بعد هم باید در لیگ برتر با برایتون بازی کند. لیورپول در حال حاضر بخش مهمی از بازیکنان اصلی اش را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارد و در بازی دیشب نبی کیتا را هم به دلیل مصدومیت از دست داد.

 

1546209

 

یورگن کلوپ در پایان بازی در مصاحبه با شبکه اسکای با عصبانیت شدید به انتقاد از پخش کنندگان مسابقات در انگلیس پرداخت و گفت: " من وقتی راجع به این مساله صحبت می‌کردم هدفم فقط این نبود که از منافع لیورپول دفاع کنم بلکه مساله من سلامت کل فوتبالیست‌ها بود. اگر همین حالا در این باره با شبکه بی تی اسپورت صحبت نکنید کار همه ما ساخته است".

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت: " شبکه‌های اسکای و بی‌تی باید با هم مذاکره کنند چون اگر روند بازی‌های ما در روزهای چهارشنبه و شنبه ادامه داشته باشد آن هم ساعت دوازده و نیم، من شک دارم که بتوانیم فصل را حتی با یازده بازیکن سالم تمام کنیم. می دانم شما پخش کننده ها به این مساله اهمیت نمی‌دهید و مساله همین است. ما مدتها است راجع به این مساله صحبت می‌کنیم ولی هیچ اتفاقی نیفتاده. من راجع به لیورپول صحبت نمی‌کنم. مساله من کل فوتبالیست‌ها است. دیروز جرارد پیکه از ناحیه زانو به شدت آسیب دید. امروز هم شاهد مصدومیت بوکایو ساکا بودیم که فکر کنم آن هم از ناحیه زانو بود. او در وقفه اخیر سه بازی برای انگلیس انجام داده بود. این مساله بزرگی است. اینکه تیمها چهارشنبه و شنبه ساعت دوازده و نیم بازی داشته باشند مساله پخش کننده ها است و لاغیر. ما چهارشنبه با آتالانتا بازی داریم و روز شنبه ساعت دوازده و نیم با برایتون. یک هدیه کریسمس زودهنگام".

 

 

دیدگاه‌ها