کد خبر : 1720821 | 03 آذر 1399 ساعت 10:39 | 8.5K بازدید | 1 دیدگاه

جای شموشک در این استادیوم خالی است

روز گذشته استادیوم شهدای نوشهر بعد از سال ها میزبان برگزاری یک مسابقه مهم در سطح کشوری شد. دیدار بین تیم های ملوان و قشقایی در چارچوب هفته نخست لیگ یک.

به گزارش "ورزش سه"، ملوان به خاطر اتفاقاتی که در فصل گذشته رخ داد دو هفته از میزبانی در استادیوم تختی انزلی محروم شده است و به همین دلیل استادیوم شهدای نوشهر را به عنوان میزبان معرفی کرده است. استادیومی که با بودجه تخصیص داده شده از سوی دولت بازسازی شد. 

 

جای شموشک در این استادیوم خالی است. تیمی که 17 سال با حضور در لیگ یک یا لیگ برتر معرف فوتبالیست های زیادی به فوتبال باشگاهی و ملی کشور بود. متاسفانه بعد از فوت مهندس درویش مالک فقید باشگاه شموشک این باشگاه به حال خود رها شد و امروز وجود خارجی ندارد! تیمی که او 17 سال با خون و دل و از هزینه شخصی سر و پا نگه داشته بود خیلی زود و به یکی دو فصل نکشید که نابود شد چرا که هیچ اراده ای در شهر برای ادامه حیات شموشک وجود نداشت و متاسفانه امروز جای این تیم دوست داشتی در استادیوم نو نوار نوشهر خالی است. 

 

ملوان دیروز در استادیوم خالی از تماشاگر شهدای نوشهر به مصاف قشقایی رفت و یک بر صفر بازنده شد. ملوان البته با بازیکنان خوبی که در فصل جاری به خدمت گرفته امیدوار است حضور خوبی در بازی ها داشته باشد و در نهایت به لیگ برتر صعود کند.

 

1546227

دیدگاه‌ها