کد خبر : 1720838 | 03 آذر 1399 ساعت 11:25 | 14.1K بازدید | 1 دیدگاه

موکوکو؟ بایرن مونیخ هم جمال را دارد

بعد از رونمایی دورتموند از ستاره 16ساله‌اش موکوکو، بایرن مونیخ هم در مقابل از ستاره کم سن و سال خود، جمال موسیالا پرده برداشت.

موکوکو؟ بایرن مونیخ هم جمال را دارد

به گزارش "ورزش سه"، این هفته بوروسیا دورتموند با به میدان فرستادن ستاره شانزده ساله خود موکوکو توجه رسانه‌ای زیادی به خود جلب کرد. بایرن مونیخ اما به فاصله کمی بعد از این اقدام دورتموند به حریف سنتی‌اش پاسخ داد و ستاره کم سن و سال خود به نام جمال موسیالا را در یک بازی رسمی وارد زمین کرد.

 

1546257

 

جمال موسیالا در حالی در جریان تساوی 1-1 بایرن مقابل وردربرمن اولین بازی رسمی خود را برای این باشگاه انجام داد که به تازگی برای اولین بار با پیراهن تیم ملی زیر 21سال کشورش انگلیس هم وارد زمین شده بود.

 

جمال موسیالا در شهر اشتوتگارت آلمان به دنیا آمده ولی تابعیت دوگانه آلمانی- انگلیسی دارد. او با اینکه تصمیم گرفته در تیم ملی زیر 21سال انگلیس بازی کند اما در آلمان زندگی می‌کند و بازیکن باشگاه بایرن مونیخ است. او روز شنبه در دیدار بایرن مقابل وردبرمن که با تساوی 1-1 به پایان رسید اولین بازی رسمی خود با پیراهن این تیم را انجام داد و در کنار توماس مولر کهنه‌کار به عنوان هافبک تهاجمی به میدان رفت.

 

1546259

 

هانسی فلیک سرمربی بایرن در پایان بازی به ستایش از این بازیکن کم سن و سال پرداخت و گفت: " جمال بازیکن خیلی جوانی است که کیفیتی بی نظیر دارد. من از او راضی هستم چون او در تمرینات هم بارها و بارها ثابت کرده که چه کیفیتی دارد".

 

جمال پیش از آنکه اولین بازی باشگاهی اش را برای بایرن انجام بدهد در دو بازی تیم ملی زیر 21سال انگلیس با پیراهن ملی این کشور وارد میدان شده بود. دو بازی‌ای که جمال در آنها حضور داشت با پیروزی 3-0 و 5-0 مقابل آلبانی به پایان رسید. آیدی بوثروید سرمربی تیم ملی زیر 21سال انگلیس در پایان این بازی‌ها با ستایش از پدیده انگلیسی- آلمانی گفته بود: " جمال استثنایی بود و نشان داد چه استعداد درخشانی است".

 

1546260

 

 

دیدگاه‌ها