کد خبر : 1720868 | 03 آذر 1399 ساعت 12:40 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

معضلی به نام قانون هند؛ ماتیپ در نقش والیبالیست

برخورد توپ به دست جوئل ماتیپ بازیکن لیورپول و رد شدن درخواست لستر برای اعلام پنالتی در این صحنه خبرساز شده است.

معضلی به نام قانون هند؛ ماتیپ در نقش والیبالیست

به گزارش "ورزش سه"، لسترسیتی دیشب در حالی در خانه لیورپول با نتیجه 3-0 شکست خورد که بازیکنان و کادر فنی این تیم نسبت به داوری مسابقه در صحنه‌ای که معتقد بودند بازیکن لیورپول مرتکب خطای هند شده و یک پنالتی به سود آنها باید اعلام می‌شد به شدت اعتراض داشتند.

 

در صحنه مورد اشاره لسترسیتی‌، کاملاً مشخص بود که توپ در محوطه جریمه به دست جوئل ماتیپ ستاره لیورپول برخورد می‌کند. جیمز مدیسون بازیکن لستر اولین کسی بود که به دلیل نزدیک بودن به صحنه به سراغ داور رفت و از او خواهان اعلام پنالتی به سود تیمش شد.

 

1546304

 

اما با وجود اعتراض او و دیگر بازیکنان لستر داور صحنه را برای مدتی کوتاه از طریق VAR بررسی کرده و حکم داد که ماتیپ مرتکب خطایی نشده و لازم نیست پنالتی به سود لستر اعلام شود.

 

1546306

 

با توجه به اینکه اخیراً قوانین مربوط به خطای هند تغییراتی داشته و در روزهای اخیر بارها شاهد اعلام پنالتی به نفع تیم‌ها در زمانی بودیم که خطای هند به این وضوح نبود، تصمیم داور بازی لیورپول-لستر در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های زیادی به دنبال داشته است.

 

1546303

 

الان خطای هند ماتیپ رو دیدم...این واضح‌ترین پنالتی‌ای بود که می شد دید.

 

1546305

 

فقط من فکر می کنم حرکت ماتیپ به وضوح خطای هند بود؟ من در بازی لیورپول-سیتی هم مطمئن بودم گومز 100درصد هند کرده بود. قانون خطای هند نباید اینقدر خاکستری باشه، به خصوص با توجه به بی‌کفایتی شدید داورها.

 

1546300

 

ماتیپ درون محوطه جریمه والیبال بازی کرد. VAR صحنه را چک کرد و از پنالتی خبری نبود. کسی باقی مونده که قانون هند رو بلد باشه؟

 

1546302

 

یک نفر توضیح بده. این روزها چه چیزی رو خطای هند می دونن؟ البته هند ماتیپ تاثیر خاصی روی بازی نمی گذاشت ولی من پنالتی‌هایی دیدم که به خاطر حرکاتی خیلی خفیف‌تر از این گرفته شده بود.

 

 

دیدگاه‌ها