کد خبر : 1720891 | 03 آذر 1399 ساعت 13:24 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم رضایت‌بخش ربیعی برای مردم رفسنجان

محمد حسین کریم بازیکنی بومی و اهل رفسنجان است که مقابل گل گهر برای اولین بار در لیگ برتر فرصت حضور در ترکیب اصلی را برای اولین مرتبه به دست آورد.

تصمیم رضایت‌بخش ربیعی برای مردم رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس رفسنجان پس از نزدیک به دو دهه فعالیت و حضور در دسته‌های پایین تر فوتبال ایران، سرانجام فصل گذشته زیر نظر محمد ربیعی به لیگ برتر راه یافت.


در رفسنجان نیز مانند بسیاری دیگر از شهرهای ایران، علاقه مفرطی به ورزش فوتبال وجود دارد و اگر سال گذشته ویروس کرونا اجازه می‌داد، در هفته‌های پایانی جمعیت زیادی به استادیوم شهدای مس می‌آمدند تا از تیمشان حمایت کنند.

یکی از موضوعاتی که مردم رفسنجان حساسیت شدیدی روی آن دارند، بحث بومی گرایی است و در این راه حمایت ویژه‌ای از استعدادهای شهر خود انجام می‌دهند.

 

استفاده از بازیکنان رفسنجان در لیگ برتر یکی از درخواست های مردم این شهر از محمد ربیعی بوده و این مربی هم قول داده بود در صورتی که بازیکنی کیفیت حضور در مسابقات را داشته باشد از او استفاده کند.
در همین راستا او طی دو بازی ابتدایی نارنجی پوشان از محمدحسین کریم‌زاده استفاده کرده؛ کریم زاده که وینگری سرعتی و تکنیکی است، مقابل استقلال 12 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و در دربی کرمان از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفت.

 

اگرچه تاکنون مس رفسنجان موفق به کسب امتیازی نشده و دو بازی را با شکست پایان داده، اما ربیعی امیدوار است ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه‌ای که او از شهرهای مختلف ایران دور هم جمع کرده، خیلی زود جواب بدهد و او و شهر رفسنجان به اولین پیروزی در لیگ برتر دست پیدا کنند.

 

دیدگاه‌ها