کد خبر : 1720912 | 03 آذر 1399 ساعت 14:55 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

زلاتان: حاضر بودم مجانی برای میهایلوویچ بازی کنم

ستاره سوئدی میلان فاش ساخت که پیش از میلان نزدیک بود راهی بولونیا شود.

زلاتان: حاضر بودم مجانی برای میهایلوویچ بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی میلان زمستان گذشته به این باشگاه برگشت. او از تیم های مختلفی پیشنهاد داشت ولی در نهایت به میلان پیوست. او سال 2012 از این باشگاه جدا شده بود و اکنون در 39 سالگی توانسته نقش ناجی روسونری را بازی کند و این تیم را به مدعی فتح سری آ تبدیل کرده است.

 

 

1542569

 

 

زلاتان در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت فاش ساخت که ابتدا قرار بود به بولونیا برود و برای سینیشا میهایلوویچ بازی کند:«  سینیشا یک انسان بزرگ است و خوش شانسم که با او آشنا شده ام. در اینتر از همان روز اول او مرا تحت تاثیر قرار داد و هنوز هم دوستان خوب هستیم. همیشه گفته ام که او از من شجاع تر است. اگر قرار باشد به جنگ برویم، سینیشا جلوتر از من خواهد بود.«

 

 

1546360

 

 

زلاتان ادامه داد:« قبل از اینکه به میلان برگردم، از بولونیا پیشنهاد داشتم. سینیشا خواهان جذب من بود و به او گفتم که دیگر تحرک سابق را ندارم ولی او می گفت کافی است درون محوطه جریمه بمانی تا توپ به تو برسد. سینیشا هر کاری برای جذب من انجام داد و من هم به او گفته بودم، حاضرم مجانی برایت بازی کنم اما در نهایت نشد و به میلان پیوستم.»

 

لازم به ذکر است که سینیشا میهایلوویچ یک سال با سرطان خون جنگید و توانست این بیماری مهلک را شکست دهد. اخیرا او کتابی در این زمینه منتشر کرده است.

 

 

دیدگاه‌ها