کد خبر : 1720913 | 03 آذر 1399 ساعت 15:21 | 45.4K بازدید | 0 دیدگاه

با تایید رونالد کومان

قطعی؛ غیبت لیونل مسی در بازی با دیناموکیف

رونالد کومان سرمربی بارسا تایید کرد که لیونل مسی با تیم به اوکراین سفر نخواهد کرد.

قطعی؛ غیبت لیونل مسی در بازی با دیناموکیف

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از شکست از اتلتیکو خود را برای مصاف با دیناموکیف در لیگ قهرمانان مهیا می کند. باشگاه کاتالان فردا در زمین دینامو بازی برگشت را برگزار خواهد کرد در حالی که سه هفته پیش توانست این تیم را در نوکمپ 2-1 مغلوب کند.

بارسا هر سه بازی خود در دور گروهی لیگ قهرمانان را با برد پشت سر گذاشته و حاشیه امنیت خوبی در جدول دارد.

 

 

1546396

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری بازی با دیناموکیف تایید کرد که لیونل مسی با تیم به اوکراین نخواهد رفت:« تصمیم گرفتیم که از لیونل مسی و فرانکی دی یونگ برای بازی فردا استفاده نکنیم. مسی خسته است و بهتر بود استراحت کند. در گروه مان حاشیه امنیت خوبی داریم و این دو بازیکن از ابتدای فصل در بازی های زیای حضور داشتند و بهتر بود استراحت کنند. مسی اخیرا از دو بازی ملی و پس از پروازی طولانی به بارسلونا برگشت و باید از او محافظت کنم. غیرممکن است یک بازیکن همیشه روی فرم باشد. سرجی روبرتو هم به دلیل تعدد بازی ها مصدوم شد و متاسفانه تقویم فشرده ای داریم. وظیفه یک مربی است که از بازیکنانش مراقبت کند.»

 

 

1546373

 

 

کومان برای این بازی از مینگسا به عنوان دفاع میانی دعوت کرده است. همچنین نام اینیاکی پنیا و کنراد از تیم دوم بارسا هم در فهرست دیده می شود. ماتئوس فرناندز برزیلی نیز با تیم به اوکراین می رود.

 

کومان در مورد بازی با دینامو گفت:« بازی رفت که خیلی دشوار بود و پس از شروعی خوب افت کردیم و حریف فشار زیادی وارد کرد. اگر فردا در سطح خودمان نباشیم، بازی می تواند بازهم دشوار شود و دینامو زندگی را برای مان سخت خواهد کرد. دینامو در نوکمپ شانس های زیادی از دست داد و فردا باید بسیار بهتر کار کنیم.»

 

 

1508155

 

 

وضعیت ساموئل اومتیتی:« امیدوارم تا دو هفته دیگر بتوانیم او را در اختیار داشته باشیم. آخرین بازی او برای تیم به سال گذشته بر می گردد و پس از شش هفت ماه دوری از میادین به زمان نیاز دارد.»

 

مصدومیت رونالد آرائوخو دیگر مدافع میانی بارسا:« لنگله الان تنهاست و پس از مصدومیت جرارد پیکه، آرائوخو یکی از گزینه های ما برای دفاع میانی است. او انفرادی تمرین می کند و هنوز آماده نیست. روی رونالد نمی خواهم خیلی ریسک کنم و اگر 100 درصد آماده باشد، بازی خواهد کرد.»

 

دعوت از ماتئوس فرناندز:« وقتی همه در دسترس باشند قطعا رقابت بالاتر می رود. او وارد فهرست شد چون خوب تمرین کرده بود و شایسته حضور در فهرست بود.»

 

 

1545870

 

 

مصدومیت پیکه:« پیکه برای ما بازیکن بسیار مهمی بود. او یکی از کاپیتان های باشگاه است و مصدومیتش ضربه سختی بود. در درجه اول برای خودش ناراحت شدم و امیدوارم دوران ریکاوری خوبی داشته باشد و سریع تر به میادین برگردد.»

 

شایعات پیرامون مسی:« در مورد مسی حرف و شایعه زیاد است چون سال هاست نقش اول را در موفقیت های بارسا ایفا کرده اما به این اطمینان رسیده ام که مسی همچنان بازیکنی است که به او در تیم نیاز داریم.»

 

 

 

دیدگاه‌ها