کد خبر : 1720946 | 03 آذر 1399 ساعت 18:15 | 113.1K بازدید | 0 دیدگاه

روز پرماجرای فوق ستاره

مسی خسته و تنها؛ حرص لئو را در آوردند (عکس)

لیونل مسی در تمرین امروز بارسا خسته و تنها بود و هنگام خروج از کمپ با طعنه یک هوادار روبرو شد.

مسی خسته و تنها؛ حرص لئو را در آوردند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فهرست بارسلونا برای بازی برابر دیناموکیف اعلام شد و نام لیونل مسی در آن دیده نمی شد. فوق ستاره آرژانتینی که دوست ندارد در هیچ دیداری غایب باشد، این بار در فهرست بارسلونا دیده نمی شد تا حیرت بسیاری را باعث شود.

 

 

1545978

 

 

رونالد کومان سرمربی هلندی بارسا در نشست خبری خود و در مورد دلیل غیبت مسی و نیز فرانکی دی یونگ گفت:« تصمیم گرفتیم که از لیونل مسی و فرانکی دی یونگ برای بازی فردا استفاده نکنیم. مسی خسته است و بهتر بود استراحت کند. در گروه مان حاشیه امنیت خوبی داریم و این دو بازیکن از ابتدای فصل در بازی های زیادی حضور داشتند و بهتر بود استراحت کنند. مسی اخیرا از دو بازی ملی و پس از پروازی طولانی به بارسلونا برگشت و باید از او محافظت کنم. غیرممکن است یک بازیکن همیشه روی فرم باشد. سرجی روبرتو هم به دلیل تعدد بازی ها مصدوم شد و متاسفانه تقویم فشرده ای داریم. وظیفه یک مربی است که از بازیکنانش مراقبت کند.»

 

 

1546405

 

 

1546404

 

 

دقایقی پیش برنامه خوگونس از شبکه لاسستا تصاویری از لیونل مسی در تمرین امروز بارسا پخش کرد که نشان می داد او از لحاظ روحی و نیز بدنی شرایط خوبی ندارد. مسی تنها و دور از هم تیمی هایش وارد زمین شد و در شروع تمرین و پس از یک استارت سریع، نشانه هایی از وضعیت نامطلوب بدنی را بروز داد. در نهایت و با درخواست خود مسی بود که کومان نام او را از فهرست بازی فردا خط زد.

مسی در تمرین نمی خندید و به نظر می رسید هنوز از شکست برابر اتلتیکو ناراحت است. 

 

فوق ستاره آرژانتینی هنگام خروج از کمپ بارسا نیز با فریاد یکی از هواداران روبرو شد که به او می گفت،"مسی بیدار شو". ژست مسی در مواجهه با این اتفاق منفی بود. او کمی که دور شد به سمت هوادار برگشت و با نگاهی معنا دار و با حرکت دست، اقدام به ملامت آن هوادار کرد.

لیونل مسی این روزها درون میدان نیز روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد. او فصل جاری شش گل زده که 5 تایش از روی نقطه پنالتی بوده و در بازی اخیر برابر اتلتیکو 23 توپ را از دست داد. متوسط شوتزنی او نسبت به فصل گذشته نیز افت داشته تا انتقادات از او بیشتر شوند.

 

 

1546407

 

1546406

 

1546403

دیدگاه‌ها