کد خبر : 1720959 | 03 آذر 1399 ساعت 18:59 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

مجوز بازگشت هواداران در انگلیس صادر شد

از چند هفته دیگر امکان بازگشت تعدادی از هواداران به استادیوم ها فراهم می شود.

مجوز بازگشت هواداران در انگلیس صادر شد

به گزارش "ورزش سه"، طرفداران تمامی ورزش ها در انگلیس می توانند از تاریخ دوم دسامبر به بعد دوباره در ورزشگاه ها حاضر شوند. بوریس جانسون، نخست وزیر این کشور قصد دارد با صدور این مجوز موجبات بازگشت نشاط به جامعه را فراهم کند. البته تنها امکان حضور چهار هزار نفر در مناطق سوم و دو هزار نفر در مناظق دوم خطرناک در انگلیس  فراهم شده و در مناطق دسته اول، هنوز مجوزی مبنی بر بازگشت هواداران صادر نشده است.

 

1544554

 

در این شرایط تنها دو باشگاه برایتون و ساوتهمپتون در دسته سوم مناطق خطرناک حضور داشته و از دوم دسامبر می توانند پذیرای حضور چهار هزار هوادار در استادیوم اختصاصی شان باشند. اما شهرهای شمالی انگلیس در دسته اول خطرناک قرار داشته و احتمالا تا چندی دیگر نیز نمی توانند شاهد بازگشت هواداران باشند.

 

همچنین نخست وزیر تایید کرد که امکان انجام ورزش های عمومی در فضای باز وجود دارد و سالن های ورزشی می توانند مجددا فعالیت خود را آغاز کنند. در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد ساخت واکسن ویروس کرونا در دنیا شنیده شده و در صورت قطعی شدن انتشار این واکسن، احتمالا به زودی در دیگر کشورها نیز این قوانین وضع خواهد شد. انگلیس یکی از کشورهایی بود که لطمات زیادی از شیوع ویروس کرونا دید و بسیاری در این کشور جان خود را از دست دادند.

 

دیدگاه‌ها