کد خبر : 1720965 | 03 آذر 1399 ساعت 19:38 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

معاون وزیر ورزش در سالن حاضر شد

صدرنشینی سایپا در لیگ والیبال بانوان

تیم والیبال بانوان اکسون در آخرین بازی هفته نخست مقابل سروقامتان پیروز شد.

صدرنشینی سایپا در لیگ والیبال بانوان

به گزارش "ورزش سه"، بیستمین دوره لیگ برتر والیبال بانوان از روز پنج‌شنبه به صورت متمرکز آغاز شده که دور مقدماتی این رقابت‌ها در دو گروه پیگیری می‌شود. مسابقات هفته نخست گروه الف شامل تیم‌های سایپا تهران، شورای شهر و شهرداری قزوین، اکسون و سروقامتان بابل به میزبانی سالن فدراسیون والیبال پیگیری شد.


تیم‌های سایپا تهران و شهرداری قزوین از ساعت ۱۴ امروز و در چارچوب سومین روز هفته نخست لیگ برتر متمرکز به مصاف یکدیگر رفتند که نارنجی پوشان سایپا در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۱ نماینده قزوین را شکست داد. سایپا با شکست حریف، سومین برد خود را جشن گرفت و با ۹ امتیاز در صدر جدول گروه الف قرار گرفت تا پس استراحت دو هفته ای، روز شنبه ۲۰ آذرماه به مصاف سروقامتان بابل برود.


از نکات جالب این دیدار حضور مهین فرهادی‌زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش در سالن بود.


تیم‌های سروقامتان بابل و اکسون نیز در دومین مسابقه امروز به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان اورانوس احمدی سرمربی اکسون سه بر یک حریف خود را شکست دادند تا به نخستین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند. سروقامتان بابل در ست نخست این مسابقه ۲۶ بر ۲۴ اکسون را شکست داد، اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۹ مغلوب شد تا در پایان هفته نخست لیگ برتر متمرکز بانوان بدون برد در انتهای جدول گروه الف قرار گیرد.


رقابت‌های هفته نخست گروه ب نیز روزهای پنج‌شنبه، شنبه و دوشنبه ۶، ۸ و ۱۰ آذر‌ماه در اصفهان پیگیری خواهد شد که برنامه آن به قرار زیر است:

 

پنج‌شنبه ۶ آذرماه
ساعت ۱۴: پیکان تهران – ستارگان فارس
ساعت ۱۷: ذوب‌آهن اصفهان – خجسته اسلامشهر

 

‌شنبه ۸ آذرماه
ساعت ۱۴: خجسته اسلامشهر – پیکان تهران
ساعت ۱۷: ذوب‌آهن اصفهان – ستارگان فارس

 

دوشنبه ۱۰ آذرماه
ساعت ۱۴: ستارگان فارس – خجسته اسلامشهر
ساعت ۱۷: ذوب‌آهن اصفهان – پیکان تهران

 

دیدگاه‌ها