کد خبر : 1720966 | 03 آذر 1399 ساعت 19:41 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

شزنی: پیرلو در یوونتوس به دنبال چیزهای جدید است

وویچک شزنی، دروازه بان لهستانی یوونتوس تمجید ویژه ای از سرمربی این تیم یعنی آندره آ پیرلو انجام داد.

شزنی: پیرلو در یوونتوس به دنبال چیزهای جدید است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که در ابتدای فصل نمایش های پر نوسانی تحت هدایت سرمربی جدید خود یعنی آندره‌آ پیرلو ارائه می‌داد، رفته رفته فرم خوب خود را به دست آورده و طی هفته های اخیر پیروزی های مهمی به دست آورده است.

 

در همین ارتباط بیانکونری فردا در چهارچوب اولین بازی دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا میزبان فرانس واروش خواهد بود؛ دیداری که پیروزی در آن می تواند صعود این تیم به مرحله حذفی را قطعی کند.

 

وویچک شزنی، دروازه بان لهستانی یوونتوس پیش از این بازی گفت: " آنها حریف بسیار سرسختی هستند اما در عین حال ما در برابر کالیاری چیزهای خوبی از خودمان نشان دادیم. من بازی و تمرین در فشار بالا را بسیار دوست دارم. در برابر کالیاری بسیار تهاجمی بودیم و موقعیت گل های زیادی ایجاد کردیم. باید 90 دقیقه این کار را انجام دهیم تا به یک تیم بزرگ تبدیل شویم.

 

 

1546450

 

 

آندره آ پیرلو چیزهای جدیدی در یوونتوس می خواهد. من رابطه بسیار خوبی با او دارم. ما فشار زیادی را تحمل می‌کنیم و کاملاً در دسترس او هستیم. می‌خواهیم برای تبدیل شدن به یک تیم عالی پیشرفت کنیم."

 

شزنی درباره مصدومیت لئوناردو بونوچی و جورجو کیه لینی و غیبت آنها در بازی فردا نیز گفت: " ما همیشه بهترین بازی ها را از خودمان به نمایش می گذاریم. با این حال در اختیار نداشتن دو بازیکن بزرگ مثل آن ها بسیار دشوار است اما ذهنیت ما را تغییر نخواهد داد چرا که تیم بازیکنان رهبر و با شخصیت زیادی دارد و به همین خاطر چیزی عوض نمی شود."

 

 

1546451

دیدگاه‌ها