کد خبر : 1720970 | 03 آذر 1399 ساعت 20:15 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

توماس توخل: نیمار آماده نیست اما بازی می کند

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن قصد دارد از نیمار در ترکیب اصلی بهره گیرد.

توماس توخل: نیمار آماده نیست اما بازی می کند


به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در سه بازی اول خود در لیگ قهرمانان دو بار مغلوب شده و فردا شب در شرایطی پذیرای لایپزیش است که برای صعود به دور بعد نیاز مبرمی به سه امتیاز دارد. اگرچه نیمار در مرز آمادگی کامل نیست، اما توماس توخل در نشست خبری قبل از این دیدار مدعی شد ستاره برزیلی در ترکیب پاری سن ژرمن حضور خواهد داشت.

 

توماس توخل گفت: "ما به نیمار نیاز داریم تا بازی کند و لازم است که او در زمین باشد. نیمار از کیفیت و تجربه بالایی برخوردار بوده و بازیکن اصلی ماست. اگرچه نیمار در بهترین شرایط جسمی قرار ندارد، اما فردا در ترکیب آغازین حضور خواهد داشت. او می تواند از نظر جسمی و روحی این نوع بازی ها را اداره کند. من امیدوارم که ما بیش از حد بر روی نیمار متمرکز نبوده و بتوانیم به او کمک کنیم تا تنها نماند.

 

1539322

 

حتی نیمار یا کیلیان امباپه موفق به گلزنی هم نشوند برای ما بازیکنانی تاثیرگذار هستند و من امیدوارم فردا امباپه دروازه حریف را باز کند. ما به گل های کیلیان نیاز داریم و می توانم بگویم که او همه کارها را می کند تا سرنوشت ساز باشد. او در ترکیب تیم ملی فرانسه بازی کرد، در مقابل موناکو دو گل به ثمر رساند و حالا زمان آن است که امباپه و همچنین نیمار دوباره بازیکنان تاثیرگذار و گلزن باشند.

 

ما می خواهیم برنده شویم و این دیدار مانند بازی فینال مرحله گروهی است. من می خواهم که بیش از ترس از داشتن مشکلات در بخش دفاعی، شهامت گلزنی داشته باشیم. گرفتن امتیاز شجاعت خواهد داشت و ارائه بازی هجومی تر نیز یک احتمال است.

 

اگر 2-4-4 بازی کنیم باید دو بازیکن در وسط میدان برای مبارزه کردن قرار دهیم. اما این احتمال نیز وجود دارد که 3-3-4 بازی کنیم. ما از این سیستم در دیدار مقابل لایپزیش و همچنین در مرحله یک چهارم نهایی فصل گذشته استفاده کردیم. هر دو احتمال وجود دارد و منتظر خواهیم ماند تا ببینیم چه بازیکنانی قادر به حضور در میدان هستند."

دیدگاه‌ها