کد خبر : 1720972 | 03 آذر 1399 ساعت 20:29 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

فابینیو:

خوشحالم که بخشی از این تاریخ سازی لیورپول هستم

فابینیو هافبک برزیلی لیورپول معتقد است که این تیم باید به روند پیروزی ها و عملکرد خوب خود ادامه دهد.

خوشحالم که بخشی از این تاریخ سازی لیورپول هستم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در مسابقه ای که بسیاری از بازیکنان اصلی خود را به دلایل مختلف از جمله آسیب دیدگی و ابتلا به کرونا در اختیار نداشت موفق شد مقابل تیم قدرتمند لسترسیتی با سه گل پیروز شود و با تفاضل گل کمتر نسبت به تاتنهام در رتبه دوم جدول قرار گیرد.

 

فابینیو، هافبک برزیلی لیورپول که بعد از مصدومیت ویرژیل فن دایک و جو گومز به خط دفاعی این تیم انتقال پیدا کرده، درباره پیروزی قرمزها برابر لستر و رکورد 64 بازی بدون شکست آنها در آنفیلد گفت: " این باور نکردنی است. خوشحالم که بخشی از این تیم و تاریخچه آن هستم.

 

ما فقط باید این ذهنیت را حفظ و سعی کنیم در هر بازی پیروز شویم زیرا از ویژگی های خود آگاهی داریم و می دانیم اینجا در آنفیلد باید همیشه برای پیروزی بازی کنیم.  خوشحالم که بخشی از این تاریخ هستم. "

 

 

1546476

 

 

 

فابینیو همچنین درباره نقش جدید خود در خط دفاعی قرمزهای آنفیلد نیز گفت: " در خط دفاعی سعی می کنم که با همه بازیکنان اطرافم مثل جوئل ماتیپ و اندی رابرتسون ارتباط برقرار کنم. آنها کمک زیادی به من می کنند. ما می دانستیم که مقابل یک تیم بسیار خوب و یک مهاجم خطرناک(جیمی وردی) بازی می کنیم اما برقراری ارتباطات برای چنین بازی‌هایی بسیار مهم است.

 

من می دانم که در این موقعیت هر دقیقه از بازی باید تمرکز داشته باشم و خوشحالم زیرا ما کلین شیت کردیم.بسیار خوشحالم که برگشتم، 90 دقیقه بازی کردم و بازی را 3-0 برنده شدیم. احساس خوبی دارم، مشکلی نیست و خوشحالم چون برگشتم و بازی کاملی را انجام دادم. "

دیدگاه‌ها