کد خبر : 1720975 | 03 آذر 1399 ساعت 20:50 | 53.8K بازدید | 0 دیدگاه

پایان هک شش ساعته اینستاگرام تراکتور! (عکس)

شش ساعت پس از لایو جنجالی و هک شدن پیج تراکتور، این باشگاه تبریزی اداره آن را دوباره در دست گرفت.

پایان هک شش ساعته اینستاگرام تراکتور! (عکس)

به گزارش ورزش سه، ساعتی پیش از صفحه اینستاگرام باشگاه تراکتور ناتیفیکیشنی برای یک لایو برنامه ریزی نشده اعلام شد و محتوای آن نیز عجیب و باورنکردنی بود؛ پخش موزیک استانبولی و چهره یک نوجوان که به نظر می‌رسید غیر ایرانی است.

 

البته چند دقیقه بعد این لایو که هزاران بیننده هم داشت قطع شد و تصورها بر این بود که یکی از کارکنان رسانه ای باشگاه اشتباهی لایو رفته است اما حالا باشگاه تراکتور شایعات را تایید کرده و در بیانیه ای کوتاه نوشته که پیج اینستاگرام تی تی های شهر تبریز «با حملات سایبری مواجه شده است».

 

صفحه اینستاگرام تراکتور چندی پیش تیک آبی گرفت و همین موضوع از سوی باشگاه قرمزپوش آذربایجان به عنوان یک دستاورد معرفی شد اما حالا «از دسترس خارج شدن آن» دوباره انتقاد شدید هواداران را به دنبال داشته است.

 

نکته جالب این که پس از هک شدن سایت، پرچم کشور ترکیه روی پروفایل قرار گرفته و در بیو نیز جمله ای به زبان استانبولی نوشته شده. همچنین مشخص است که نام هکر Eren Omar است. صفحه اینستاگرام تی تی ها ۴۸۷ هزار دنبال کننده دارد.

 

باشگاه تراکتور در بیانیه کوتاه خود نوشته است: «بار دیگر مراتب عذرخواهی خود را از هواداران عزیز اعلام می‌نماییم. مطمئن باشید تا زمان برطرف شدن این مشکل و بازگشت پیج رسمی لحظه‌ای بیکار نخواهیم نشست.»

 

آپدیت: باشگاه تراکتور دقایقی قبل اعلام کرد که صفحه را با تلاش مسئولان اینفورماتیک برگردانده و در روزهای آینده در این خصوص توضیحاتی را خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها