کد خبر : 1720980 | 03 آذر 1399 ساعت 21:46 | 131.9K بازدید | 0 دیدگاه

اجازه ندارید از اسم و چهره من استفاده کنید

زلاتان FIFA EA را به دادگاه می‌کشاند (عکس)

ستاره سوئدی تیم آث میلان از سازندگان بازی فیفا شاکی شد که چرا از چهره او استفاده کرده اند.

زلاتان FIFA EA  را به دادگاه می‌کشاند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سری بازی فیفا، به‌ عنوان یکی از قدیمی ‌ترین شبیه‌ ساز‌های فوتبال در دنیای بازی‌های ویدیویی، سال‌های سال روی پلتفرم‌ های مختلف میزبان علاقه ‌مندان این ورزش بوده و صد البته که در این مدت روز‌های پرفراز و نشیبی را هم پشت سر گذاشته است.


اما اکنون چیزی که این بازی را مجددا بر سر زبانها انداخته و باعث واکنش کاربران در فضای مجازی به آن شده است، نه آپدیت جدید این بازی و یا اضافه شدن امکانات تازه به آن بلکه شاکی شدن ستاره این روزهای سری آ از سازندگان این بازی است.


زلاتان ابراهیموویچ که شب گذشته نقش پررنگی در پیروزی میلان و صدرنشینی این تیم در سری آ داشت، با انتشار توئیتی در صفحه رسمی توئیترش، از سازندگان این بازی شاکی شد.

 

1546492


زلاتان در توئیت جدید خود نوشته است:


« چه کسی به FIFA EA Sport اجازه استفاده از نام و چهره من را داده است؟


من نمی دانم که عضوی از بازی فیفا هستم و اگر هستم بدون هیچ دانش واقعی از طریق مانورهای عجیب و غریب آنجا قرار گرفتم.


و مطمئناً هرگز اجازه ندادم که سازندگان فیفا با استفاده از من پول در بیاورند. شخصی که در این سالها بدون هیچ قراردادی از اسم و چهره من سود می برد. زمان رسیدگی کردن (به این موضوع) فرارسیده است.»

 

1546494

 


زلاتان در سری جدید نسخه Fifa 21 دارای اورال یا قدرت 83 است و بعضی ها در فضای مجازی علت عصبانیت زلاتان از سازندگان بازی فیفا را قدرت پایینش می دانند. به هر حال باید منتظر ماند و دید واکنش مسئولین کمپانی EA به توئیت زلاتان چه خواهد بود.

 

1546493

 

باشگاه میلان در ماه آگوست اعلام کرد که قراردادی چند ساله انحصاری و جدیدی با EA Sports FIFA امضا کرده و بر اساس این توافق حق قانونی استفاده از میلان به این کمپانی تعلق دارد.

دیدگاه‌ها