کد خبر : 1720982 | 03 آذر 1399 ساعت 22:28 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

فان باستن: بهتر است لئو مسی از بارسلونا جدا شود

مارکو فان باستن، ستاره سابق هلند معتقد است لیونل مسی باید از بارسلونا جدا شود.

فان باستن: بهتر است لئو مسی از بارسلونا جدا شود

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در تابستان امسال تا آستانه جدایی از بارسلونا پیش رفت و به نظر می رسید فاصله ای تا پوشیدن لباس منچسترسیتی ندارد. اما در نهایت عدم تمایل به درگیری با باشگاه تصمیم او را تغییر داد. شروع ضعیف لیونل مسی در تابستان باعث شده برخی جدایی او از بارسلونا را به نفع این تیم بدانند و مارکو فان باستن نیز مدعی شد اینگونه شرایط مالی برای باشگاه اسپانیایی بهبود خواهد یافت.

 

1546008

 

مارکو فان باستن گفت: "لیونل مسی نمایشی خوبی در این مقطع نداشته و او و آنتوان گریزمان مانند بازیکنان سطح پایین در میدان حاضر می شوند. بدون شک عدم حضور هواداران در استادیوم ها باعث ناراحتی لیونل مسی است.

 

همچنین این بازیکن در ماه های اخیر خیلی در تمرینات حضور نداشته و به نظر می رسد او از وضعیت بارسلونا و شرایط حاکم بر این باشگاه راضی نیست. همچنین موضوع مشکلات لئو مسی با آنتوان گریزمان مطرح است و ما بازیکنی که را در گذشته می شناختیم، در میدان نمی بینیم. بارسلونا در حال حاضر به پول نیاز دارد و منچسترسیتی چقدر می تواند برای خرید لیونل مسی پرداخت کند؟ شاید 50 میلیون یورو. همچنین اینگونه دیگر لازم نیست بارسلونا دستمزد هنگفت مسی را نیز پرداخت کند."

دیدگاه‌ها