کد خبر : 1720994 | 04 آذر 1399 ساعت 00:03 | 18.5K بازدید | 3 دیدگاه

آزمون برای جدال با لاتزیو استارت زد (عکس)

سردار آزمون پس از غیبت در 6 دیدار، بالاخره آماده دیدار با لاتزیو است.

آزمون برای جدال با لاتزیو استارت زد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دور چهارم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از روز سه شنبه آغاز می شود که در یکی از این دیدارها، تیم زنیت سنت پترزبورگ در ورزشگاه المپیکوی رم به مصاف لاتزیو خواهد رفت.


نکته مهم این دیدار، آماده شدن سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت است که بالاخره پس از غیبت در 6 دیدار، به تمرینات تیمش بازگشته و مهیای دیدار با بیانکوچلستی است.


سردار آزمون پس از غیبت در شش مسابقه رسمی اخیرشان که گفته می‌شد به دلیل مشکوک بودن به ویروس کرونا و بیماری است، اکنون با آمادگی کامل مهیای دیدار با لاتزیو است تا با کسب پیروزی در این مسابقه، امیدهای زنیت برای بقا در لیگ قهرمانان اروپا زنده شود.

 

11546503


مهاجم ایرانی زنیت سنت ‌پترزبورگ که در ۱۱ مسابقه لیگ برتر روسیه حضور داشت و ۶ گل به ثمر رساند و همچنین در یک دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر کلوب بروژ به میدان رفته بود، در چهار دیدار بعدی لیگ و دو بازی اروپایی جزو فهرست تیمش قرار نگرفته بود.


دیدار رفت تیم های زنیت و لاتزیو در روسیه با تساوی 1 – 1 به پایان رسید و اکنون دو تیم در ایتالیا دیدار برگشتشان را برگزار خواهند کرد. در گروه F لیگ قهرمانان اروپا، دورتموند با 6 امتیاز در صدر ایستاده، لاتزیو با 5 امتیاز دوم است، کلوب بروژ نیز با 4 امتیاز سوم و زنیت با یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها