کد خبر : 1720995 | 04 آذر 1399 ساعت 00:04 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار می خواست به هرقیمت سه امتیاز را حفظ کند

بادامکی: صحبت درباره حمیداوی ناجوانمردانه است

بازی تیم های پیکان و شهرخودرو که روز شنبه به خاطر بارندگی نیمه کاره ماند یکشنبه و در ادامه تبدیل به یک بازی پرحاشیه و جنجالی بود.

بادامکی: صحبت درباره حمیداوی ناجوانمردانه است

به گزارش"ورزش سه " حواشی مربوط به اتفاقات  بازی تیم های پیکان و شهرخودرو که در نهایت با برتری یک بر صفر پیکان به پایان رسید کماکان ادامه دارد.بعد از مصاحبه های دو مربی بعد از بازی و انتشار بیانیه های باشگاه ها ، حسین بادامکی سرپرست شهرخودرو امشب روی خط برنامه آمد و درباره اتفاقات این بازی گفت:" تیم ما شرایط خوبی داشت و بازی را خوب شروع کرد  اما آن بارندگی شدید روی بازی تیم ما تاثیرگذار بود و از روند آرمانی دور کرد."


او افزود:" متاسفانه روز یکشنبه اتفاقاتی که افتاد به ضرر ما بود. یکی از آن ها صحنه ای بود که  پنالتی نبود و داور به سود حریف سوت زد. در این صحنه بازیکن ما ایستاده بود و بازیکن پیکان پرید هوا و زمین خورد. متاسفانه اتفاقاتی بعد از گل افتاد که تیم ما را اذیت کرد. شرایط عادی نبود. من با تارتار بازی کرده بودم و با کادرفنی شان آشنا هستم. فکر می کنم آقای تارتار چون  تازه اومده بودند دوست داشتند سه امتیاز را هرجوری هست حفظ کنند. این اتفاقاتی   روی تیم ما تاثیرگذاشت و از طرفی مصدوم هم داشتیم."


بادامکی در ارتباط بابیانیه باشگاه پیکان و صحبت هایی که در مورد دخالت فرهاد حمیداوی در مسایل فنی تیم در زمان بازی مطرح شده گفت:" نمی دانم این صحبت ها از کجا نشات می گیرد اما ناجوانمردانه است. آقای حمیداوی مالک باشگاه است و از جیبش هزینه می کند ،طبیعی است که دلش برای باشگاه بسوزد. این حرص و جوش خوردن ها طبیعی است و چنین  صحبت هایی که می شود به روح ورزش آسیب می زند. ایشان حق دارد برای تیمش نگران باشد چراکه دوست دارد تیمش برنده باشد."

 

دیدگاه‌ها