کد خبر : 1720999 | 04 آذر 1399 ساعت 00:24 | 35.8K بازدید | 2 دیدگاه

رقیب عابدزاده پنالتی داد؛

صعود ماریتیمو با علی علیپور

مهاجم ایرانی ماریتیمو در جریان برتری تیمش مقابل پنافیل موفق به کسب پیروزی شد.

صعود ماریتیمو با علی علیپور

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های مرحله سوم جام حذفی فوتبال پرتغال، تیم ماریتیمو که امیر عابدزاده را در فهرست نداشت و علی علیپور را مثل دیدارهای قبل روی نیمکت می‌دید، دوشنبه شب درمسابقه‌ای خارج از خانه به مصاف تیم دسته دومی پنافیل رفت.

 

چارلز، دروازه‌بان برزیلی ماریتیمو و رقیب امیر عابدزاده که نخستین بازی خود در فصل ۲۱-۲۰۲۰ را در جام حذفی برابر پنافیل انجام می‌داد، در دقیقه ۱۷ مرتکب خطای پنالتی شد تا دروازه خود را باز شده ببیند.

 

رودریگو پینهو در دقیقه ۳۱ از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشید، اما سیمائو در دقیقه ۵۷ گل دوم پنافیل را با سرتوپ و شوت زمینی در داخل محوطه جریمه، به ثمر رساند.

 

علی علیپور که در نیمه دوم وارد زمین شده بود، در دقیقه ۷۹ قصد داشت با ارسال در عرض خلق موقعیت کند، اما در همین لحظه برخوردی در محوطه جریمه پنافیل اتفاق افتاد تا ماریتیمو صاحب دومین ضربه پنالتی در این مسابقه شود و پینهو دومین گل خود را بزند.

 

در شرایطی که بازی پس از تساوی دو بر دو تیم‌ها به وقت اضافه کشیده شده بود، پینهو در دقیقه ۹۳ روی اشتباه خط دفاعی پنافیل گل سوم ماریتیمو را به ثمر رساند و توانست هت‌تریک کند تا یاران عابدزاده و  علیپور راهی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی پرتغال شوند.

 

علی علیپور، مهاجم فصل گذشته پرسپولیس که پس از چهار حضور تعویضی در رقابت‌های لیگ برتر پرتغال، مقابل پنافیل نیز به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت.

دیدگاه‌ها