کد خبر : 1721016 | 04 آذر 1399 ساعت 08:33 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

آلکنو در بلند مدت به درد والیبال ایران نمی‌خورد

غلامی: دوست دارم دوباره در تیم ملی باشم

سرعتی زن تیم والیبال لبنیات هراز آمل گفت: به نظر خودم و کارشناسان والیبال در اوج هستم و حتی از زمانی که در تیم ملی بازی می‌کردم، بهتر و مثمرثمرتر بازی می‌کنم.

غلامی: دوست دارم دوباره در تیم ملی باشم

به گزارش "ورزش سه" عادل غلامی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص وضعیت تیم لبنیات هراز آمل در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر والیبال، اظهار داشت: خوشبختانه تیم ما روند رو به رشدی دارد و هفته به هفته سرحال تر و هماهنگ‌تر عمل می‌کنیم. تیم باتجربه‌ای داریم و در آینده شرایط بسیار بهتری را برای تیم متصورم. امیدوارم در پایان فصل هم اتفاق خوبی برای تیم ما بیفتد و نتیجه خوبی کسب کنیم.

 

سرعتی زن باتجربه لبنیات هراز آمل درباره دیدار پیش روی این تیم برابر تیم پرستاره شهرداری ارومیه، گفت: هر دو تیم مهره‌های بسیار خوبی در اختیار دارند و به نظرم بازی زیبا و جذابی را شاهد خواهیم بود. دو تیم هم از نظر کادرفنی و هم از لحاظ داشتن بازیکنان، بار فنی بالایی دارند. جدا از نتیجه، امیدوارم بازی جذابی را شاهد باشیم و به نظرم هر تیمی که بتواند تاکتیک‌ها را در زمین بهتر اجرا کند و تمرکز بهتری داشته باشد می‌تواند پیروز بازی شود.

 

*مربیان بلوک شرق کمکی به والیبال ایران نکرده‌اند 

وی در خصوص انتخاب ولادیمیر آلکنو به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران، اظهار کرد: به نظرم انتخاب آلکنو به عنوان شخصی که بتواند نظم را در تیم ملی برقرار کند، اتفاق خوبی است، اما مطمئناً در بلند مدت او به درد والیبال ایران نمی‌خورد، چرا که جزو مربیان بلوک شرق به حساب می‌آید و مربی‌های این سبک در ادوار گذشته به والیبال ایران کمک نکرده‌اند و مطمئنا در آینده نیز نمی‌توانند کمکی بکنند. 

 

1341889

 

غلامی افزود: والیبال ایران با والیبال بلوک شرق تفاوت سبک دارد و امیدوارم آلکنو بتواند در پست جدیدش موفق باشد و بتواند با والیبال ایران کنار بیاید زیرا والیبال ما با سبک بازی روس‌ها و بلغارها تفاوت اساسی دارد.

سرعتی زن سابق تیم ملی والیبال در ادامه صحبت‌هایش، تصریح کرد: والیبال ایران یک والیبال تاکتیکی است و مربیان تاکتیکی از کشورهایی همچون ایتالیا، آرژانتین، فرانسه و برزیل بهتر می‌توانستند به والیبال ایران کمک کنند و با توجه به طرز فکرشان می‌توانند در بسیاری از موارد ضعف‌های والیبال ایران را پوشش دهند.

 

*در اوج والیبالم هستم، حتی بهتر از زمانی‌که در تیم ملی بازی می‌کردم

غلامی که حدود یک دهه به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب تیم ملی والیبال حضور داشت، پس از حواشی ایجاد شده در جریان تمرین تیم ملی در زمان سرمربیگری کولاکوویچ، ۲ سال است که از تیم ملی کنار گذاشته شد. وی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای بازگشت به تیم ملی دارد یا خیر، پاسخ داد: قبل از هر چیز باید بدنم را سرحال و در اوج نگه دارم تا سپس در این خصوص تصمیم بگیرم. در دو سال اخیر که از تیم ملی دور بودم، به نظر خودم و کارشناسان والیبال در اوج والیبالم هستم و حتی از زمانی که در تیم ملی بازی می‌کردم، بهتر و مثمرثمرتر بازی می‌کنم. 

 

وی در پایان صحبت‌هایش، گفت: خوشبختانه در پست سرعتی زن بازیکنان بسیار خوبی در ایران هستند و اگر در آینده احتیاج باشد، دوست دارم دوباره در تیم ملی باشم. اگر بتوانم کمکی به تیم ملی کنم دوست دارم باشم، اما اگر قرار است باری بر دوش تیم ملی والیبال باشم، بهتر است که دیگر در تیم ملی حضور نداشته باشم.

دیدگاه‌ها