کد خبر : 1721036 | 04 آذر 1399 ساعت 11:00 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

معنای شادی بعد از گل ژوتا کشف شد (عکس)

دیوگو ژوتا ستاره پرتغالی لیورپول بعد از گلزنی برای این تیم سعی می‌کند با دست‌هایش بعضی حروف الفبا را نمایش دهد. اما معنی این شادی بعد از گل خاص او چیست؟

معنای شادی بعد از گل ژوتا کشف شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیوگو ژوتا ستاره پرتغالی که از تابستان امسال به لیورپول ملحق شده با پیراهن قرمزها بسیار درخشان بوده و نامش را به عنوان یکی از ستاره های نوظهور این تیم مطرح کرده است. ژوتا که در ماه های تابستان با قراردادی 41 میلیون پوندی از ولوز به لیورپول پیوست در اولین ده بازی خود برای تیم یورگن کلوپ 7 گل به ثمر رساند.

 

ژوتا اخیراً هر زمان که گل می‌زند در جریان شادی بعد از گل خود سعی دارد با دست‌هایش چند حرف الفبا را به نمایش بگذارد. اما معنی این شادی بعد از گل ستاره پرتغالی چیست؟

 

1546548

 

ژوتا در روز 13 اکتبر یعنی حدود یک ماه و نیم پیش وقتی در مقابل وستهام گلزنی کرد انگشتهای خود را به شکلی در کنار هم قرار داد که حرف ام لاتین شکل بگیرد. او پریروز هم در بازی لیورپول مقابل لستر وقتی گل دوم تیمش را به ثمر رساند یک بار دیگر با انگشتهای یک حرف را نشان داد ولی این بار حرف آ لاتین را انتخاب کرده بود.

 

1546169

 

تا کنون نظریات زیادی درباره معنای این شادی بعد از گل خاص او مطرح شده ولی به نظر می رسد بهترین نظریه این باشد که ژوتا دو حرف ام و آ را نشان می دهد تا به کلمه ماسارلوس ارجاع دهد. ماسارلوس محله‌ای است در کلان شهر پورتو که محل تولد و زندگی ژوتا بوده است.

 

 

دیدگاه‌ها