کد خبر : 1721037 | 04 آذر 1399 ساعت 11:04 | 17.5K بازدید | 2 دیدگاه

فراخوان باشگاه پرسپولیس برای طراحی پیراهن فصل

باشگاه پرسپولیس طی فراخوانی از هواداران این تیم خواست تا پیراهن فصل جدید سرخپوشان را طراحی کنند.

فراخوان باشگاه پرسپولیس برای طراحی پیراهن فصل

به گزارش "ورزش سه،" در شرایطی که چیزی تا رسیدن به هفته سوم لیگ برتر در فصل بیستم نمانده، باشگاه پرسپولیس در فراخوانی از هواداران این تیم خواسته تا طرح‌های پیشنهادی خود را برای پیراهن این فصل ارائه دهند.


در فراخوان باشگاه پرسپولیس آمده است: به منظور بهره‌مندی از ایده‌های هواداران و به کار بستن آن در طراحی لباس این فصل سرخپوشان قهرمان ایران، در فراخوانی از هواداران عزیز و همچنین طراحان حرفه‌ای لباس می‌خواهد تا طرح‌های مورد نظر خود را جهت بررسی و گزینش، ارسال نمایند. مهلت ارسال، آثار و طراحی لباس تا دهم (10) آذرماه جاری خواهد بود.


شرکت کنندگان در این فراخوان برای ارایه طرح‌های خود در عین زیبایی، به سادگی و شکیل بودن طراحی در شان قهرمان فوتبال ایران و فینالیست لیگ قهرمانان آسیا توجه داشته باشند.


همچنین با توجه به تاریخ پر افتخار باشگاه و علاقمندی هواداران به بعضی طرح‌های نوستالژیک، اهمیت دارد که طرح‌های ارسالی، کپی و برگرفته از طراحی سایر برندها نباشد.


در طراحی لباس‌ها حتما دقت نظر لازم برای درج شماره، تبلیغات، نشان‌های باشگاه، مسابقات و برند تولیدی لباس  صورت بگیرد.


*ارسال کنندگان طرح‌ها توجه داشته باشند که باشگاه پرسپولیس و برند طرف قرارداد برای تهیه البسه ورزشی پرسپولیس در استفاده یا تغییر طرح‌ها، صاحب اختیار و اجازه خواهد بود.

دیدگاه‌ها