کد خبر : 1721040 | 04 آذر 1399 ساعت 11:14 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

قرار بود کارت بازی بازیکنان نفت گرفته شود

شریفات: خطیبی بهترین تلنگر را به باشگاه زد

مهاجم باتجربه آلومینیوم اراک مدعی است این تیم در ادامه مسابقات قادر خواهد بود به نتیجه لازم دست یابد و گزینه سقوط نخواهد بود.

شریفات: خطیبی بهترین تلنگر را به باشگاه زد

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل شریفات، مهاجم تازه وارد آلومینیوم اراک درباره شرایط این تیم بعد از دومین شکست در آغاز فصل بیستم گفت: در بازی هفته اول حضور نداشتم اما در بازی دوم ۱۵ دقیقه بازی کردم که به نظر خودم عملکرد خوبی داشتم.

 

وی درباره اینکه آلومینیوم هم همانند دیگر تیمی که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده نتوانسته شرایط خوبی را دنبال کند گفت: به هر حال شرایط سخت است اگر نگاه کنید می‌توان گفت این حرف درست است اما باید درست مدیریت کردو حتی درست به میدان رفت و از نظر حرفه‌ای ۱۰ برابر تلاش کرد .در بازی مقابل سپاهان حقمان باخت نبود و حتی معتقدم گل آنها آفساید بود. مطمئن هستم آلومینیوم سقوط نخواهد کرد و نماینده شایسته ای برای اراک خواهد بود.

 

شریفات درباره اقدام رسول خطیبی در پایان هفته اول و قهر سرمربی این تیم نیز گفت: به هر حال یک نواقصی در باشگاه وجود داشت. آقا رسول می‌دانست که کار سختی در پیش دارد. لیگ برتر با لیگ یک فرق دارد. ایشان یک تلنگر به موقع به باشگاه زد و همین کار باعث پیشرفت فوتبال اراک خواهد شد.

 

شریفات در خصوص اینکه چرا هر سال تیمش را تغییر می‌دهد اینطور گفت:دوست دارم در جایی بازی کنم که مثمرثمر باشم و معمولا به بازی کردن علاقه دارم و شرایطم خوب نباشد در آن تیم نمی‌مانم.

 

مهاجم باتجربه آلومینیوم اراک درباره شرایط و آخرین وضعیت دریافت مطالباتش از تیم نفت مسجدسلیمان گفت: از استقلال تهران و خوزستان مطالباتم را دریافت کردم ولی نفت مسجدسلیمان همکاری نمی‌کند و حتی قرار بود جلوی کارت بازی بازیکنان این تیم گرفته شود. با کمیته تعیین وضعیت تماس گرفتم و پیگیر شدم و امیدوارم آنها بتوانند حق فوتبالیست‌ها را بگیرند.

دیدگاه‌ها