کد خبر : 1721041 | 04 آذر 1399 ساعت 11:20 | 14.3K بازدید | 1 دیدگاه

معامله زمستانی؛ ایسکو-اریکسن تیم عوض می‌کنند؟

اسکای آلمان مدعی است رئال مادرید مذاکراتی درباره یک معاوضه بزرگ با اینترمیلان داشته و ممکن است ایسکو و اریکسن بین دو باشگاه مبادله بشوند.

معامله زمستانی؛ ایسکو-اریکسن تیم عوض می‌کنند؟

به گزارش "ورزش سه"، شبکه تلویزیونی اسکای آلمان مدعی شد با توجه به اطلاعاتی که بدست آورده احتمال دارد در ماه ژانویه یک معاوضه بزرگ بین دو باشگاه رئال مادرید و اینترمیلان شکل بگیرد. به این صورت که ایسکو از رئال راهی سن سیرو شده و از آن طرف اریسکن ستاره دانمارکی اینتر راه برنابئو را در پیش بگیرد.

 

این شبکه می‌گوید رئال مادرید درباره این معاوضه با اینترمیلان صحبتهایی هم انجام داده و پیشنهاد دهنده البته باشگاه رئال بوده است.

 

کریستین اریکسن ستاره دانمارکی از زمانی که در ژانویه گذشته تاتنهام را ترک کرد و به اینتر پیوست هرگز نتوانست مثل دوران حضورش در تاتنهام بدرخشد. در روزهای اخیر گزارشهایی در ایتالیا منتشر شد که نشان می داد آنتونیو کونته از اریکسن راضی نیست و احتمال اینکه او در ماه ژانویه اینتر را ترک کند بالا است.

 

1542831

 

در سوی دیگر میدان ایسکو هم اخیراً به صراحت از تمایل خود به ترک رئال مادرید صحبت کرد چرا که معتقد است در رئال به اندازه کافی بازی نمی کند و چاره ای جز پیوستن به تیمی دیگر ندارد.

 

1540491

 

با اینحال توافق درباره چنین معامله بزرگی بین دو باشگاه به این راحتی‌ها نخواهد بود. رئال مادرید ارزش ایسکو ستاره خود را چیزی نزدیک به 70 میلیون یورو ارزیابی می‌کند. این در حالی است که اریکسن وقتی 10 ماه پیش لندن را ترک کرد و به اینتر پیوست برای نراتزوری تنها 30 میلیون یورو هزینه داشت. بنابراین بعید است که رئال به صرف معاوضه دو بازیکن راضی باشد و قصد دارد علاوه بر دریافت اریکسن، در قبال واگذاری ایسکو از اینتر پول هم دریافت کند.

 

 

دیدگاه‌ها