کد خبر : 1721044 | 04 آذر 1399 ساعت 11:29 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ تصویری پیکان به ادعای شهرخودرو

اکبر محمدی کرونا نداشت (عکس)

تصویر پاسخ تست کرونا اکبر محمدی مدیرعامل پیکان نشان می دهد که او روز گذشته تست کوید-19 را انجام داده و به این بیماری مبتلا نیست.

به گزارش"ورزش سه" با شروع رقابت های لیگ برتر جنجال و حاشیه در فوتبال ایران شدت گرفت به طوری که تنها با گذشت دو هفته از رقابت های لیگ بیستم ، چند بازی جنجال برانگیز شده و بخش عمده اخبار و گزارش ها را به خود اختصاص داد.


یکی از جنجالی ترین بازی ها دیدار تیم های پیکان و شهرخودرو بود که روز شنبه به دلیل بارش سنگین باران و زمین آب گرفته تنها بیست و دو دقیقه از آن برگزار و حدود هفتاد دقیقه باقیمانده روز یکشنبه انجام شد. اتفاقی که با توجه به پیشینه اتفاقات در فوتبال ایران انتظار می رفت این مسابقه را به دیداری جنجالی تبدیل کند. اتفاقی که رخ داد و از همان زمان بازی تا ساعت های پس از پایان آن ، کماکان بیانیه ها نوشته و مصاحبه های تندی از سوی طرفین انجام می شود.


یکی از مسایلی که در بیانیه ها وجود داشت اشاره باشگاه شهرخودرو در بیانیه اش به این موضوع بود که اکبرمحمدی مدیرعامل پیکان با وجود ابتلا به ویروس کرونا در رختکن تیم حضور پیدا کرده است. عضو هیات مدیره شهرخودرو در این ارتباط گفته بود:"متاسفانه پیکان با توهین کادر فنی‌اش به مدیران و کادر فنی شهرخودرو در پایان بازی، اخلاق را در بیرون از زمین فوتبال هم به لجن کشید و جالب‌تر اینکه مدیرعامل دچار کرونای خود را هم در رختکن بازیکنان حاضر دید تا نشان داده شود که این باشگاه در قید و بند هیچ چیزی نیست."

 

1546560

1546559


موضوعی که واکنش علی اصغر مدیرروستا مدیر تیم پیکان را به همراه داشت. با این حال پیکانی ها مدرکی دارند که نشان می دهد اکبر محمدی به کرونا مبتلا نبوده است. مدیرعامل پیکان دیروز (سوم آذر 1399) تست کرونا داده و پاسخ آن منفی بوده است.

 

1546557

دیدگاه‌ها