کد خبر : 1721045 | 04 آذر 1399 ساعت 11:31 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

خیال‌تان راحت تیم ما سقوط نخواهد کرد

نورمحمدی: مس رفسنجان با یک برد روی غلتک می‌افتد

مدافع مس رفسنجان مدعی است این تیم دچار بدشانسی شده و خیلی زود در مدار نتیجه‌گیری قرار خواهد گرفت و از قعرجدول فاصله می‌گیرد.

نورمحمدی: مس رفسنجان با یک برد روی غلتک می‌افتد

به گزارش "ورزش سه"، حامد نورمحمدی مدافع مس رفسنجان درباره شکست تیمش در دربی کرمان صحبت‌هایش را اینچنین آغاز کرد و گفت: بازی در نیمه اول خوب بود و با وجود اینکه مقابل استقلال سرحال نبودیم اما در این بازی به نظرم خیلی سرحال بازی را انجام دادیم. در نیمه دوم هم بد نبودیم اما متاسفانه روی یک غفلت که ضربه ایستگاهی هم بود گل خوردیم و فکر می‌کنم باخت هفته پیش دلیلی بود که تمرکزمان را از دست بدهیم. تلاش زیادی برای حمله کردن و جبران نتیجه انجام دادیم اما نتوانستیم به گل برسیم و روی ضدحمله بود که گل دوم را دریافت کردیم. از آن به بعد هم کارمان گره خورد و هر چه زدیم به در بسته خورد. 

 

نورمحمدی درباره شرایط تیم در هفته‌های آینده گفت: شرایط برای ما امیدوار کننده است. تیم ما یک مقدار با توجه به اینکه سال اول حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند به زمان نیاز دارد که به روند ایده‌آل برسد. مطمئنا یک برد که کسب کنیم به آن روندی که می‌خواهیم می‌رسیم.

 

او همینطور درباره دو گلی که منشا برای گل گهر به ثمر رساند، گفت: منشا از بازیکن‌های خارجی‌ خوبی است که در چند سال اخیر به ایران آمده و قبلاً هم نشان داده بود که چه بازیکنی است. او زیر نظر قلعه‌نویی احیا شده و مطمئنا به آنها این فصل کمک می‌کند. تیم ما دقیقا شرایط فصل گذشته تیم گل گهر را دارد. تیمی که تازه صعود کرده به زمان نیاز دارد تا به برد برسد و از استرس خارج شود.

 

 

مدافع مس رفسنجان درباره رویارویی با آلومینیوم اراک در هفته سوم لیگ برتر گفت: آلومینیوم تیم خوبی است و مانند ما به برد نیاز دارد. از نظر من بازی قشنگی را خواهیم داشت و مسلم است که هر تیمی تمرکز بالایی داشته باشد و از موقعیت‌ها استفاده کند در این بازی برنده می‌شود.

 

او همینطور درخصوص همکاری با محمد ربیعی هم گفت: نه، تجربه نداشتم ولی از طریق دوستان شنیده بودم که با بازیکنانش رفیق است. الان هم از انتخاب بسیار خوشحالم و می‌بینم که ایشان رابطه بسیار موفقی با بازیکنان دارند. آقای ربیعی حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارند و از نظر من طی چند سال آینده در جمع مربیان سطح بالای ایران قرار می‌گیرد. ما تلاش می‌کنیم تا در اولین سال مربیگری لیگ برتری نتایج موفقی به دست بیاورد و خواسته‌هایش نزدیک شود.

 

«این تیم شباهت زیادی با پارس جنوبی‌ای که به لیگ برتر صعود کرده بود، دارد.» نورمحمدی با بیان این جمله ادامه داد: اوایل فصل خیلی مهم است و اگر یک برد بیاوریم این تیم روی غلتک می‌افتد چون شرایطش خیلی خوب است. در چند بازی دوستانه بد نتیجه گرفتیم و بعد از دو بازی تیم‌مان روی غلتک افتاد. مطمئنا امسال تیم ما می‌تواند پدیده لیگ برتر باشد.

دیدگاه‌ها