کد خبر : 1721050 | 04 آذر 1399 ساعت 11:56 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

شروع دشوار نارنجی های سرزمین پسته در لیگ بیستم

مس داستان گل گهر را از نو می نویسد؟

تیم تازه لیگ برتری شده در دومین هفته از رقابت های لیگ بیستم دومین شکستش را تجربه کرد تا شروعی سخت را تجربه کند.

مس داستان گل گهر را از نو می نویسد؟

به گزارش"ورزش سه"دو بازی، دو باخت، چهار گل خورده و صفر گل زده!  این آمار، اتفاق تلخی است که برای مس رفسنجان در اولین فصل حضور در لیگ برتر رقم خورده و حالا بسیاری حمله به ربیعی و مدیریت مس رفسنجان را استارت زده اند غافل از اینکه هنوز ۲۸ هفته از لیگ پر فراز و نشیب برتر باقی مانده و این راه پستی و بلندی های زیادی دارد.


با دو بازی نمی‌توان سرنوشت یک تیم را پیش بینی کرد اما در مقام مقایسه می‌توان مس رفسنجان فعلی را با گل گهر فصل قبل مقایسه کرد.


گل گهر در ۱۵ هفته فقط ۱۰ امتیاز گرفت و در هفته های آخر با تقویتی که در نیم فصل شده بود راه افتاد و لیگ را در رده دهم به پایان رساند.

 

1545295


نکته دیگری که باید به آن دقت کرد قرعه بدی است که به رفسنجانی ها خورده و در هفته های ابتدایی با تیم های مدعی و قدرتمندی رو به رو شده و می‌شوند.


شاید دیدار با آلومینیوم اراک بتواند شروع کار نارنجی پوشانِ سرزمین پسته برای جمع کردن امتیاز باشد.


تیمی که ۱۲ بازیکن به تیمش اضافه کرده و تغییرات زیادی داشته و به هماهنگی لازم نرسیده و سرمربی آن هنوز ترکیب خوبش را پیدا نکرده شایسته قضاوت عجولانه نیست و چشم بسته تاختن به آن کمی غیر منصفانه است.
باشگاهی که نیمی از تمرکزش روی آماده سازی ورزشگاه و دریافت مجوز میزبانی لیگ برتر بود شاید عجولانه است که از آن توقعات عجیب و غریب داشته باشیم. 

 

1543943


شاید اگر مس رفسنجان اگر سهمیه لیگ برتری اش را در اولین فصل حضور، حفظ کند جام قهرمانی را برده و پس از آن باید برنامه ریزی بهتری کند.


 روحیه بخشیدن و تزریق اعتماد به نفس به بازیکنان و کادر فنی از هر نقدی در این روزها اثرگذارتر است، کاری که مردم و رسانه های سیرجان فصل قبل از هفته اول تا پایان فصل برای تیمشان انجام دادند و هرگز از گل گهر ناامید نشدند.


به حاشیه بردن مس رفسنجان اولین نتیجه اش کسب نتایج ضعیف تر و در نهایت سقوط از جایی است که سالها هواداران و مدیران مس برای رسیدن به آن زحمت کشیده و خون دل خورده اند.مس این روزها تشنه حمایت است.

دیدگاه‌ها