کد خبر : 1721094 | 04 آذر 1399 ساعت 14:23 | 6.1K بازدید | 1 دیدگاه

دوست دارم روزبه با پیراهن سایپا خداحافظی کند

فاضلی: این بازی از بازی با تراکتور هم سخت‌‎تر است

سرمربی تیم فوتبال نساجی می گوید حواشی ای که این روزها فوتبال ایران را درگیر خود کرده است، از رشد فنی آن جلوگیری می کند.

فاضلی: این بازی از بازی با تراکتور هم سخت‌‎تر است

 

  به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران، پیش از دیدار روز آینده تیمش برابر سایپا در کنفرانس خبری بازی گفت: اول از همه باید روز سوم آذرماه سالروز درگذشت استاد دهداری را زنده نگه داریم. در این روزها که حاشیه به اصل فوتبال قالب شده است، باید پیرو این مکتب باشیم تا پیشرفت فنی داشته باشیم، چون حواشی مانند گیاه های هرز جلوی رشد را می گیرد.

 

او سپس در رابطه با بازی برابر سایپا اضافه کرد: این بازی برای هر دو تیم سخت است. از جانب خودمان می گویم که سایپا تیم جوان، باانگیزه و جنگنده ای است. نسبت به پارسال هماهنگ تر شده اند و نفرات جدید و خوبی مثل حسین ماهینی هم به این تیم  اضافه شده است. کادر فنی جوان و اخلاق مداری هم دارند. به بازیکنانم گفته ام که این بازی از بازی با تراکتور هم سخت تر است. اینکه بخواهیم از این بازی سربلند بیرون بیاییم، باید سطح انگیزشی نرمالی داشته باشیم. باید سطح انگیزشی ما از بازی با تراکتور هم بیشتر باشد؛ اگر بخواهیم از این بازی با عملکرد خوب خارج شویم.

 

فاضلی در رابطه با کسب 4 امتیاز از 2 بازی قبلی تیمش بیان کرد: خدا را شکر راضی هستیم ولی می توانستیم 6 امتیاز هم داشته باشیم. تمرکزمان دیگر روی بازی های قبلی نیست و به سایپا فکر می کنیم.

 

سوال بعدی از سرمربی نساجی در مورد حواشی زیاد در لیگ بود و او در واکنش به این سوال که به خصوص این رفتار در مربیان جوان بیشتر دیده می شود، اضافه کرد: خب مربیان جوان چون بیشتر دیده می شوند، بیشتر تحت فشار قرار دارند. جامعه فوتبال باید از این دوستان حمایت کنند تا این ها در یک فضای سالم رشد کنند. باید الگوهای خوبی را انتخاب کنیم که این روزها متاسفانه انتخاب الگوهای منفی بیشتر شده است.

 

سوال دیگری از فاضلی مربی نساجی مازندران در رابطه با بیانیه نویسی توسط باشگاه ها علیه تیم های دیگر در همین دو هفته ابتدایی بود. او در واکنش به این سوال گفت: باشگاه ما نگاه اخلاق مداری و آرامش دارد. دو هفته گذشته ولی حواشی زیادی در حال رخ دادن است. این حواشی جلوی پیشرفت فوتبال ما را می گیرد و باید جلویش گرفته شود.
فاضلی در ادامه حرف هایش با اشاره به روزبه شاه علیدوست توضیح داد: روزبه شاه علیدوست بازیکنی است که خوشحالیم او را در مجموعه خودمان داریم ولی دوست دارم و آرزوی قلبی ام است که با پیراهن سایپا از فوتبال خداحافظی کند. البته هنوز برای خداحافظی او زود است، چون کیفیت فنی بالایی داردو می تواند سال ها در این فوتبال بازی کند ولی دوست دارم با پیراهن سایپا خداحافظی کند. چون 14 سال با پیراهن سایپا بازی کرده و مثل ابراهیم صادقی و مجید ایوبی فرزند سایپا است. قلبا دوست دارم روزبه با پیراهن سایپا خداحافظی کند.

 

دیدگاه‌ها