کد خبر : 1721103 | 04 آذر 1399 ساعت 14:57 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

نساجی بیانیه ننوشت (عکس)

بیانیه نویسی در فوتبال ایران باب شده و این بیشتر به جای اینکه به تیم های بیانیه نویس کمک کند به ضرر آنها تمام شده چون وقتی فضای فوتبال متشنج شود همه در آن آسیب می بینند.

به گزارش "ورزش سه"، برخی از این بیانیه ها زمانی نوشته می شود که هنوز بازی شروع نشده. بدون شک این از آن دسته از اتفاقاتی است که در فوتبال ایران رخ می دهد. از سویی کنفرانس خبری بعد از بازی و هم چنین در اختیار دادن فضای میکسزون به اعضای تیم دو تیم برای صحبت هایی است که قرار است در مورد مسابقه مطرح شود و دیگر چنین شرایطی اصلا ضرورتی به نوشتن بیانیه وجود ندارد که شرایط تیم ها و فوتبال ایران را بدتر و بدتر می کند.

 

اما در هفته دوم یکی از تیم هایی که به زعم کارشناسان داوری از اشتباه داوری متضرر شد تیم نساجی بود که به نظر می رسد گل تیم تراکتور در موقعیت آفساید به ثمر رسید. البته شرایط فوتبال این طور نیست که اگر بگوییم کمک داور در آن صحنه گل نادرست تراکتور را درست قضاوت می کرد دیگر این تیم گل مساوی را به ثمر نمی رساند اما به هر صورت نساجی از تصمیم کمک داور بازی متضرر شد. جالب اینکه باشگاه نساجی بعد از این اتفاق اعلام کرد قصد صدور بیانیه علیه داوری را ندارد چون بر این عقیده است داور مرتکب اشتباهی شده که خود از آن پشیمان است و صدور بیانیه تنها عرصه را بر داوری تنگ تر می کند و تنها امیدوار است در ادامه مسیر اشتباهات داوری نه فقط علیه نساجی بلکه علیه همه تیم ها کم و کم تر شود.

 

1546632

 

نکته جالب بعد از این بازی حضور وحید فاضلی در رختکن داوران و خسته نباشید او به تیم داوری بود و امروز هم به در مصاحبه پیش از بازی با سایپا گفت متاسفانه در فوتبال ایران حاشیه پر رنگ تر از متن شده و این نشان می دهد که ما راه را اشتباه رفته ایم . او هم چنین ابراز امیدواری کرد با هماهنگی و همکاری باشگاه ها و فدراسیون فوتبال VAR وارد فوتبال ایران شود. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد نساجی به وعده ای که داده بود عمل کرد و بیانیه به خاطر یک اشتباه داوری ننوشت.

 

اشتباه داوری پیداست و همه آن را می بینند و بدون شک داوری که اشتباه می کند از همه ناراحت تر است. از قدیم گفته اند آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است. به این امید که بازی ها زیباتر و بیانیه ها کمتر شود.

دیدگاه‌ها