کد خبر : 1721106 | 04 آذر 1399 ساعت 14:15 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

با منفی شدن تست کرونا

ورود ستاره برزیلی رئال به فهرست بازی با اینتر

تست کرونای کاسیمیرو منفی شد و او هیچ مشکلی برای همراهی رئال برابر اینتر نخواهد داشت.

ورود ستاره برزیلی رئال به فهرست بازی با اینتر

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در هفته های اخیر از لحاظ ابتلای بازیکنانش به کرونا خوش شانس نبوده است. پیش از بازی رفت با اینتر، ادر ملیتائو به کرونا مبتلا شد. قبل از بازی با والنسیا نوبت به کاسیمیرو و ادن هازارد رسید و لوکا یوویچ هم پس از بازگشت از اردوی تیم ملی صربستان، تست کرونایش مثبت شد و بازی با ویارئال را از دست داد.

 

 

1546612

 

 

از کرونایی های رئال، ادن هازارد تستش قبل از بازی با ویارئال منفی شد و در میدان نیز حضور پیدا کرد اما کاسیمیرو و میلیتائو از سوی لالیگا اجازه حضور در این بازی را پیدا نکردند در حالی که تست کرونای کاسیمیرو توسط تیم پزشکی رئال منفی اعلام شده بود.

رئال مادرید فردا در سن سیرو باید به مصاف اینتر برود و حضور کاسیمیرو و میلیتائو در این بازی حیاتی است. این دو دیروز تست دادند و در نهایت مشخص شد که کاسیمیرو مشکلی برای همراهی رئال ندارد ولی ادر میلیتائو همچنان شرایط حضور در میدان را ندارد.

 

 

1535527

 

 

به این ترتیب غایبان قطعی رئال برای بازی فردا فده والورده، لوکا یوویچ، کریم بنزما، ادر میلیتائو، آلوارو اودریوسولا و سرخیو راموس هستند و کاسیمیرو وارد فهرست نهایی شد. زیدان برای این بازی دو بازیکن تیم دوم باشگاه به نام های ویکتور شوست و هوگو دورو را دعوت کرده است.

 

فهرست رئال برای بازی با اینتر: تیبو کورتوا، لونین، آلتوبه، کارواخال، واران، ناچو، مارسلو، مندی، ویکتور شوست، کروس، مودریچ، کاسیمیرو، اودگارد، ایسکو، هازارد، آسنسیو، لوکاس، وینیسیوس، ماریانو، رودریگو و هوگو دورو.

 

دیدگاه‌ها