کد خبر : 1721111 | 04 آذر 1399 ساعت 14:30 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

بشاگردی: امسال مدعیان جدیدی را می‌بینید

دروازه‌بان گل گهر سیرجان می‌گوید کاملا آماده بازی کردن است و برای این کار منتظر اجازه و اعتماد کادرفنی است.

بشاگردی: امسال مدعیان جدیدی را می‌بینید

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد بشاگردی در خصوص شرایط گل گهر و صدرنشینی این تیم گفت: خدا را شکر دو بازی ابتدایی لیگ را بردیم و توانستیم صدرنشین شویم، شاید همه توقع داشتند تیم هایی که فصل پیش مدعی بودند این فصل هم بالا نشین باشند؛ اما امسال لیگ پویایی داریم و مربی و بازیکنان با کیفیت در تیم های مختلف قرار گرفته اند و برای همین می توانیم مدعی های جدیدی را در لیگ ببینیم. البته فعلا دو بازی گذشته و تمرکز ما روی آینده است. اما کادرفنی محترم که در راسش آقای قلعه نویی است و تمامی بازیکنان  تلاش می کنیم که روند خوبمان ادامه دار باشد.


او در خصوص بازی پیش رو با فولاد ادامه داد: فولاد خوزستان هم شرایط خوبی دارد و با پیروزی مقابل استقلال این تیم انگیزه مضاعفی دارد اما ما هم برای پیروزی می‌رویم تا بردهای قبلی تثبیت شود.


بشاگردی که فعلا نیمکت نشینِ حقیقی است در خصوص اینکه چه زمانی درون دروازه گل گهر سیرجان قرار می گیرد افزود: علیرضا حقیقی خوب کار کرده اما من مثل همیشه باانگیزه کار می‌کنم و وجود دو دروازه بان با تجربه برای تیم ما خوب است. من کاملا آمادگی دارم و هروقت که کادر فنی صلاح ببینید می توانم به تیمم کمک کنم.

 

دیدگاه‌ها