کد خبر : 1721114 | 04 آذر 1399 ساعت 15:56 | 60.1K بازدید | 0 دیدگاه

اخراج بازیکن بروژ بدلیل درگیری بخاطر صندلی اتوبوس!

بازیکن تیم بروژ بلژیک به دلیل آنکه نتوانست بر صندلی مورد نظرش در اتوبوس تیم بنشیند، یک درگیری ایجاد کرد و از تیم کنار گذاشته شد.

اخراج بازیکن بروژ بدلیل درگیری بخاطر صندلی اتوبوس!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از امشب و با برگزاری دیدارهای گروه های 5 تا 8 آغاز خواهد شد، اتفاقی عجیب باعث شد تا نام مهاجم نیجریه ای کلوب بروژ در صدر اخبار رسانه ها قرار بگیرد.


پس از اینکه بازیکنان بروژ برای دیدار مقابل دورتموند آماده می شدند، ناگهان در اتوبوس تیم بلژیکی صدای درگیری به گوش می رسد که پس از مدتی مشخص شد نفر اول این درگیری کسی نبوده است جز امانوئل دنیس.


شاهدان عینی در نزدیکی یک فروشگاه بلژیکی عنوان کرده اند که امانوئل دنیس پس از اینکه نتوانسته است بر صندلی مورد نظرش بنشیند، با هم تیمی هایش به درگیری پرداخته و باعث جنگ لفظی میان افراد حاضر در اتوبوس شده است.


ظاهرا تیم بلژیکی برای رعایت پروتکل های بهداشتی، اقدامات سخت گیرانه ای را در اتوبوس تیمش نیز انجام داده و برای رعایت همین پروتکل، به دنیس اجازه داده نشده است بر صندلی که دوست داشته است بنشیند و همین امر موجب عصبانیت مهاجم نیجریه ای بروژ شده است.

 

1546641

 


حالا و پس از این اتفاقات، این بازیکن 23 ساله که در پیروزی 2-1 تیمش مقابل زنیت سن پترزبورگ یک گل به ثمر رسانده بود، از لیست تیمش برای دیدار مقابل دورتموند کنار گذاشته شده و رسانه ها می گویند که دنیس به دلیل این طغیان و درگیری در اتوبوس تیم، جریمه خواهد شد.


فیلیپ کلمنت سرمربی تیم بروژ تأیید کرد که مهاجم نیجریه ای به دلایل انضباطی از تیم کنار گذاشته شده است. مربی باشگاه بروژ در ادامه نیز گفت که امانوئل دنیس برای بازی امشب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در مقابل دورتموند در دسترس نیست.


وی گفت: دنیس بازیکن خوبی است و برای بازی با دورتموند آماده است، اما ما اینگونه بازیکنانی را انتخاب نمی کنیم. او از قوانین باشگاه پیروی نکرد، این تمام چیزی است که می خواهم در این باره بگویم. من ترجیح می دهم روی بازیکنانی که در دسترس من هستند تمرکز کنم.


کلوب بروژ که در گروه 6 رقابت های لیگ قهرمانان حضور دارد، با 4 امتیاز در رتبه سوم جای گرفته و امشب در آلمان به مصاف تیم دورتموند می رود.

دیدگاه‌ها