کد خبر : 1721115 | 04 آذر 1399 ساعت 15:58 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

بیگی: استقلال و پرسپولیس درگیر چالش شده اند

مدافع جدید تیم نساجی ابراز امیدواری کرد که نساجی بتواند روند رو به رشدش را ادامه دهد و در رتبه های بالای جدول قرار بگیرد.

بیگی: استقلال و پرسپولیس درگیر چالش شده اند

به گزارش "ورزش سه"، هفته سوم رقابت های لیگ برتر فردا آغاز می شود که در یکی از این دیدارها، تیم نساجی در تهران به مصاف سایپا می رود. سعید بیگی مدافع جدید نساجی با ابراز تأسف درخصوص وضعیت داوری این تیم در برابر تراکتور گفت که اگر اشتباهات داوری رخ نمی‌داد، اکنون تیم آنها صدرنشین لیگ بود.

 

سعید بیگی در مورد اشتباهات داوری در دیدار مقابل تراکتور و عملکرد کلی تیم نساجی گفت: تیم ما در این 2 دیدار عملکرد خوبی از خود نشان داد حالا دیدار با تراکتور شرایط خاص خودش را داشت. آنها از لحاظ مهره ای جزو تیم های خوب لیگ برتر است.

 

وی ادامه داد: در مورد داوری زیاد صحبت شده است. هر برخورد کوچکی که با بازیکنان تراکتور داشتیم، آقای کرمانشاهی خطا می گرفتند. تا سعی می کردیم سوار بازی شویم، ایشان بازی را نگه می داشتند.


او گفت: اگر گل آفسایدی که تراکتور زد مورد قبول قرار نمی گرفت، الان با 6 امتیاز در صدر جدول بودیم و روند خوبمان را ادامه می دادیم. ان شا الله در بازی های بعدی اینچنین صحنه هایی تکرار نشود و اشتباهات داوری کمتر رخ بدهد و اجازه بدهند بازی ها روند خودش را طی بکند.

 

وی درباره بازی هفته بعد با تیم سابقش یعنی سایپا و حساسیت های آن دیدار گفت: حقیقتا این بازی خیلی حساس نیست چون که من یک سال در خدمت تیم سایپا بودم و امسال از این تیم جدا شدم و به نساجی آمدم. به هر حال انگیزه هایی برای انجام بازی قابل قبولی در مقابل تیم سابقم دارم. تمام تلاشمان را می کنیم که بازی خوبی را انجام دهیم و دل هواداران نساجی را شاد کنیم و همراه با کسب 3 امتیاز باشد.


بیگی در مورد حضور نساجی و گل گهر در بالای جدول و عدم حضور تیم های استقلال و پرسپولیس در جمع مدعیان در هفته های ابتدایی نیز گفت: الآن که اول فصل است و فعلا چیزی معلوم نیست و من نمی توانم در مورد تیم های دیگر نظر بدهم. ولی خودمان تیم یکدست و یکدلی داریم. ان‌شالله تا آخر فصل همین روندی که شروع کردیم را ادامه دهیم و جایگاه خوبی را به دست بیاوریم.


وی در ادامه نیز گفت: استقلال و پرسپولیس تیم های بزرگ و پرهوادار ممکلت هستند. آنها چالش های خودشان را دارند. هنوز 2 هفته بیشتر از شروع لیگ نگذشته است. امیدوارم این روند خوب را ادامه دهیم و 3 امتیاز بازی فردا را کسب کنیم و همچنان در بالای جدول باشیم.


بیگی در پایان نیز گفت: چند روزی بود که در تهران بارندگی شدید بود و از لحاظ شرایط جوی کمی آب و هوا به نوعی بود که نتوانستیم کارهای مدنظرمان را انجام دهیم ولی خدا را شکر چند جلسه تمرین خیلی خوب را انجام دادیم و امیدواریم فردا بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم و دل هواداران را شاد کنیم.

 

دیدگاه‌ها