کد خبر : 1721120 | 04 آذر 1399 ساعت 16:15 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

استیلی و امید؛ به انگیزه پشتوانه سازی

حمید استیلی در حال برنامه ریزی برای شروع دور جدید تمرینات تیم امید است.

استیلی و امید؛ به انگیزه پشتوانه سازی

به گزارش "ورزش سه"، در این تیم امید بازیکنانی که متولد 77.10.11 به بالا باشند می توانند حضور داشته باشند و این تیم در اولین گام باید در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا شرکت کند. بازی هایی که در گروه های مختلف برگزار می شود و قرار است تهران میزبانی گروه ایران را بر عهده داشته باشد. مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در سال 2022 با حضور 16 تیم برگزار می شود.

 

یکی از اهداف کمیته فنی برای تشکیل تیم امید پشتوانه سازی برای تیم ملی است؛ به خصوص خیلی از بازیکنانی که هم اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارند رفته رفته پا به سن گذاشته می شوند و شاید نتوانند در تورنمنت های بعدی تیم ملی را همراهی کنند. جالب اینکه برخی از بازیکنانی که هم اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارند دستاورد تیم امید قبلی هستند. مجتبی نجاریان – عارف غلامی – امید نورافکن – مهدی قایدی و...

بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات قهرمانی زیر 23 سال قاره هر دو سال یکبار برگزار می شود. هر چهار سال یکبار هم تیم های برتر به المپیک راه پیدا می کنند.

 

حمید استیلی هم اکنون با رصد بازی های لیگ برتر و لیگ یک در حال تدوین لیست تیم امید برای شروع تمرینات این تیم است و به نظر می رسد در یکی دو ماه آینده شاهد شروع دور جدید تمرینات تیم امید خواهیم بود.

دیدگاه‌ها