کد خبر : 1721126 | 04 آذر 1399 ساعت 16:40 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

آنها برای غایبان شان گریه نمی کنند

کونته: صحبت از غایبان رئال خیلی مضحک است

سرمربی اینتر معتقد است غایبان پرشمار رئال هیچ تاثیری در بازی فردا نخواهند گذاشت و تیم مادریدی تحت هر شرایطی قدرتمند است.

کونته: صحبت از غایبان رئال خیلی مضحک است

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فردا در سن سیرو میزبان رئال مادرید از هفته چهارم لیگ قهرمانان است. بازی رفت دو تیم سه هفته پیش برگزار شد و رئال توانست 3-2 پیروز شود. کهکشانی ها ابتدا با دو گل پیش افتادند ولی اینتر توانست کا را مساوی کند تا اینکه گل دقیقه 82 رودریگو برتری را به نام رئال ثبت کرد.

اینتر در بازی رفت روملو لوکاکو را در اختیار نداشت ولی او برای بازی فردا مشکلی ندارد. در جبهه رئال اما مهمترین غایب، سرخیو راموس و البته کریم بنزماست. لوکا یوویچ، اودریوسولا، میلیتائو و فده والورده غایبان دیگر رئال هستند.

 

 

1546659

 

 

آنتونیو کونته سرمربی اینتر در نشست خبری این بازی گفت:« برای ما این یک فینال است. همه رئال و تاریخش را می شناسیم و می دانیم که چه در گذشته و چه در حال، چه آمار فوق العاده ای در لیگ قهرمانان دارد. می دانیم که گزینه ای غیر از پیروزی برای ما ارزشی ندارد. نشان داده ایم که اگر خوب بازی کنیم، می توانیم برنده شویم. باید بهتر و بهتر شویم و این واضح است. مردم از تیم انتظارات زیادی دارند ولی هنوز به بهترین سطح مان نرسیده ایم. در برخی نقاط ضعف هایی داریم که باید برطرف شوند.»

 

تغییرات نسبت به سال گذشته:« فصل گذشته بازی ها را قدرتمندانه شروع کردیم ولی امسال باید صبورتر باشیم چون حریفان مقابل ما کاملا دفاعی بازی می کنند. اگر هدف مان قهرمانی است، باید از هر نظر بی نقص باشیم. امسال تملک توپ بیشتری داریم ولی تمرکزمان در میدان پایین تر است. تیم را دارای انگیزه لازم برای ارائه بازی های بهتر می بینم.»

 

 

1541456

 

 

غایبان مهم رئال:« فکر نمی کنم رئال به خاطر غایبانش گریه کند. رئال مجموعه ای از بهترین بازیکنان دنیاست. خنده ام می گیرد وقتی می بینم رسانه ها از غایبان رئال حرف می زنند. این خیلی مضحک است.»

 

الکسیس سانچس در میانه زمین:« این می تواند یک گزینه خوب برای ما در بازی فردا باشد ولی نه از ابتدا بلکه در جریان بازی. برابر تیمی در سطحی پایین تر می توان از سه مهاجم استفاده کرد چون برابر این تیم ها هجومی تر کار می کنیم. مدافعان کناری ما خیلی زیاد در کارهای هجومی شرکت می کنند  و اگر قرار باشد سه مهاجم را در زمین قرار بدهم، به سودمان نخواهد شد. اینگونه توازن تیم از دست خواهد رفت. در طول بازی شاید بتوان از سه مهاجم استفاده کرد ولی نه از ابتدا.»

 

 

1543947

 

 

کونته در پایان گفت:« واضح است که باید برنده شویم و فکر نمی کنم چاره دیگری برای ما باشد. هنوز سه بازی دیگر باقیمانده و حداقل باید هفت امتیاز بگیریم. این یکی از سخت ترین گروه های ممکن است و در بازی های قبلی حق مان بیشتر بود. در کسب نتیجه خوش شانس نبوده ایم و برای جبران انگیزه بالایی داریم.»

 

دیدگاه‌ها